امام جمعه ریگان گفت:آزادگان درس استقامت را به ما آموختند و باید خاطرات آزادگان بازخوانی شود تا زحمات این بزرگواران فراموش نشود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی قبل از ظهر امروز در دیدار با آزادگان سرافراز شهرستان گفت: آزادگان درس استقامت را به ما آموختند و باید خاطرات آزادگان بازخوانی شود تا زحمات این بزرگواران فراموش نشود.

وی با اشاره به اینکه آزادگان اسوه صبر هستند بیان داشت: همه ما صبر، ایثار و از خود گذشتگی را از این آزادگان سرافراز بیاموزیم.

امام جمعه ریگان بیان داشت: آزادگان با تحمل شکنجه‌های جسمی و روحی و با اتکا به نیروی ایمان، اراده و عشق به اسلام و میهن، بزرگ‌ترین مجاهدت را در راه پیروزی اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی اظهار کرد:ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب هستند و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی و ازخودگذشتگی آنان است.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه صبر و استقامت آزادگان باعث استواری انقلاب شد بیان داشت: همه ما باید قدر دان این آزادگان سرافراز باشیم.

در این دیدار امام جمعه، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، شهرداران، بخشداران وتعدادی از روسای ادارات شهرستان با سه آزاده شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام/