رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان گفت: امشب به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) در چندین نقطه شهرستان ریگان راس ساعت 8 شب، نورافشانی می‌شود.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار کرد: آسمان شهر ریگان و گنبکی و روستاهای اطراف همزمان با هفته وحدت و شب ولادت با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام صادق (ع) و یوم الله ۱۳آبان ماه  با همکاری شهرداریها و دهیاریها نورافشانی می شود و طنین الله اکبر و مرگ بر آمریکا بلند خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور، استان و شهرستان وضعیت خاصی ایجاد کرده و برگزاری بسیاری از برنامه‌های دینی و مذهبی را به دلیل احتمال انتقال ویروس را محدود نموده است.

وی افزود: امسال همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) با توجه به شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا با ابتکار عمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و استان امشب همزمان با شب میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) ، امام صادق (ع) و یوم الله ۱۳آبان ماه مبارزه با استکبار جهانی با همکاری خوب شهرداریها و دهیاریها و نیروهای بسیج در شهرستان‌ ریگان و شهر گنبکی و روستاهای توابع مراسم نورافشانی در چندین نقطه شهر ریگان و گنبکی و دیگر مناطق شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/