رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بم از آغاز عملیات ترانشه برداری در محور پر تردد دهبکری به دارزین خبر داد.

سعید شهسوار پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل،اظهار داشت:از صبح امروز عملیات ترانشه برداری در محور پر تردد دهبکری به دارزین آغاز شده است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بم در این رابطه افزود: عملیات فوق به منظور ایجاد ارتقاع ایمنی استفاده کنندگان از راه و افزایش دید رانندگان، تعریض محور مذکور و نگهداری و حفظ محور موجودصورت می گیرد.

وی در ادامه بیان داشت : در سال جاری اولین قرارداد منعقد شده جهت عملیات ترانشه برداری در قوسهای محور بم به دهبکری در کیلومتر ۴۰ ( سرپشت) بوده که ایجاد افزایش ایمنی و دید بهتر برای استفاده کنندگان از جاده را در بر دارد.

ایشان عنوان کرد:در محور ذکر شده تردد کامیون ، تریلر و اتوبوس کاملا ممنوع می باشد و در حال حاضر به منظور انجام عملیات عمرانی تردد سایر وسایل نقلیه در این محور به صورت کند تری در جریان می باشد .

شهسوارپور در پایان گفت: از رانندگان عبوری این محور تقاضا داریم با توجه به اینکه عملیات مذکور با ریزش سنگ همراه است احتیاط لازم را داشته باشند .

انتهای پیام/