رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی تهران گفت:ما اگر ایستادگی و مقاومت کنیم حتما دشمن شکست خواهد خورد، کما اینکه ما در عرصه جنگ چندین ساله این را ثابت کردیم و نشان دادیم.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و کلید واژه مقاومت،اظهار داشت: عقلا ، متدینین ،اساتید و مردم انقلابی ما لمس کردند و هرکجا که ما مقاومت کردیم به پیروزی های بزرگی دست پیدا کردیم و هر کجا دشمن با فریب مذاکره و وعده های توخالی دیگر در بعضی از جاها مقاومت برخی قسمت ها را متذلزل کرده و ما واقعا پیشرفتی نداشته ایم.

رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی تهران در ادامه تصریح داشت:لازم است که ما در برابر تهدیدهای استکبار و ایادی آن و در برابر فشارها ، تحریم ها و توطئه ها و همه ی جنبه های ضد ایرانی باید ایستادگی و مقاومت کنیم .

وی افزود:ما اگر ایستادگی و مقاومت کنیم حتما دشمن شکست خواهد خورد کما اینکه ما در عرصه جنگ چندین ساله این را ثابت کردیم و نشان دادیم،در بحث انرژی هسته ای ،علمی، پالایشگاهی و کشاورزی دشمن موفقیت ما را نمیخواست اما ما با مقاومت به پیشرفت های خوبی رسیدیم و دشمن شکست خورد و عقب نشینی کرد.

غضنفرآبادی تصریح داشت:باید با کسانی که در پیمان شکنی، بدعهدی، بی اعتنایی به ملت ها و بی توجهی به حقوق انسان ها سابقه بدی داشتند با دقت و حساسیت بیشتری مذاکره انجام شود.به خصوص در موضوعاتی که آنها در حقیقت بدنبال مذاکره نیستند و آنها میخواهند مقاومت و اتحاد ملت ما را بشکنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: دشمنان در حقیقت میخواهند از این طریق یک اختلافاتی را در کشور ایجاد کنند و اتحادی که ما در موضوعات داریم و مقاومت را بشکنند و چند دسته گی در کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام/