امام جمعه ریگان گفت:صداقت در میان مقامات آمریکایی وجود ندارد،امروز تحلیلگران آمریکایی میگویند دروغگوترین رئیس جمهور آمریکا ترامپ است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:کسانی که در یک سال پیش شرط و شروط می گذاشتند برای مذاکره امروز بعد از یک سال می گویند ما حاضریم بدون پیش شرط با جمهوری اسلامی مذاکره کنیم،مذاکره بر سر چه چیز است؟ آیا مگر تا بحال مذاکره ای نشده است.

وی در ادامه بیان کرد:اگر مذاکره بر سر مسائل موشکی ایران باشد که رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند بر سر مسائل ناموسی کشورمذاکره صورت نخواهد گرفت و هیچ مسئولی هم در جمهوری اسلامی حاضر نیست با مذاکره موشکی ناموس این ملت را به تاراج و در اختیار اجانب قرار دهد.

وی افزود:ما به هیچ وجه تجربه ی تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد. صداقت در میان مقامات آمریکایی وجود ندارد،امروز تحلیلگران آمریکایی میگویند دروغگوترین رئیس جمهور آمریکا ترامپ است.

خطیب جمعه ریگان تصریح داشت:کسی که روزی ۸ دروغ میگوید این اصلا صداقت ندارد و به آن نمیشود اعتماد کرد.آقا فرمودند من شخص ترامپ را شایسته ی هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم برای او ندارم.

رنجبر ماهانی در ادامه با بیان اینکه فریب لبخند دشمن را نباید خورد،افزود:حالا که آمریکا حاضر به مذاکره شده امروز برخی ها میگویند آمریکا به التماس افتاده است و ما از این فرصت استفاده کنیم این ساده لوحی است.آمریکایی ها در عین لبخند زدن از پشت خنجر میزنند لذا حضرت آقا آمریکا را عددی حساب نکردند و امام رحمه الله علیه هم فرمودند؛ ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت.

ایشان بیان داشت:امروز آنچه که توانسته آمریکایی ها را به زانو در بیاورد مقاومت بوده .چهل سال پیش راهپیمایی روز قدس را ملت ایران به فرمان امام رحمه الله علیه کلید زد چند کشور بیشتر ایران را همراهی نکرد اما امروز دستاورد مقاومت و میوه دستچین مقاومت آن شده است که ۱۲۰ کشور جمهوری اسلامی را در راهپیمایی روز قدس با شعارهای استکبار ستیزی علیه آمریکا و اسرائیل همراهی می کنند.

وی عنوان کرد:ترس آمریکایی ها از این است که امروز نظام جمهوری اسلامی در منطقه در دلهای ملت های جهان نفوذ کرده و محبوبیت پیدا کرده است.

امام جمعه ریگان در ادامه همچنین اشاره ای داشتند به برگزاری سه نشست ضد ایرانی در مکه معظمه و یاد آور شدند: عربستان سعودی در هفته های گذشته میزبان سه نشست اضطراری در مکه بود که با هدف ایران هراسی این سه نشست برنامه ریزی شده بود.

وی افزود:پادشاه سعودی در این سه نشست اولا ایران را متهم به دخالت در منطقه کرده و ثانیا از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواسته است که با ایران مقابله کنند.

رنجبر ماهانی ادامه داد:در این نشست که به فضل الهی تیر آمریکایی ها و سعودی ها به سنگ اثابت کرد کشورهایی مثل عراق ،سوریه و قطر با بیانیه پایانی مخالفت کردند و قادر به همکاری نشدند و هر از چند گاهی آل سعود با دعوت از چند کشور عربی و کوچک وابسته به پول سعودی در صدد نشان دادن توان خود در اجماع علیه ایران و بدنبال یک عملیات روانی و تبلیغاتی بوده است.

امام جمعه ریگان در پایان اشاره داشت به روز تشکیل جهاد سازندگی به فرموده امام رحمه الله علیه و ضمن تبریک این روز به جهادگران عرصه ی جهاد سازندگی،گفت: از طرفی روز بیابان زدایی را در پیش داریم و امیداوریم مسولین مربوطه در جهت بیابان زدایی و از طرفی هم شهرستان ما یک شهرستانی است با توجه به آب و هوای منطقه طوفان و ریز گردها با این بیابان زدایی مبارزه شود.

انتهای پیام/