فرمانده انتظامی نرماشیر گفت:دربازرسی فنی و تخصصی از دو اتوبوس مقدار ۸۱کیلو و۷۰۰گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه ای جاساز شده بود؛کشف شد.

سرهنگ حسین یوسف آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل اظهار داشت:ماموران پلیس مبارز با مواد مخدر این فرماندهی شب گذشته در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور اصلی شهرستان به دو دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا مشکوک و دستور ایست دادند.

وی با اشاره به انتقال خودروهای توقیفی به پارکینگ افزود:دربازرسی فنی و تخصصی ازاین دو خودرو مقدار ۸۱کیلو و۷۰۰گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه ای جاساز شده بود؛کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اشرافیت بالا، تیز هوشی و تخصص ماموران پیچیده ترین جاسازی ها نیز از دید آنان پنهان نمی ماند، بیان داشت:در این عملیات ۵نفر قاچاقی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر درپایان گفت:اعتیاد به مواد مخدر علت اساسی مشکلات بسیاری از جرایم و آسیب ها ازجمله سرقت، طلاق، قتل است ، لذا ضروری است شهروندان محترم با عزم جدی نسبت به کاهش این پدیده شوم همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/