مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای سومین دوره طرح ملی نذر آب از نصب تانکر‌های آب در برخی از روستا‌های شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای سومین دوره طرح ملی نذر آب با رویکرد‌های ارائه خدمات معیشتی، سلامت محور و تامین آب شرب سالم در روستا‌های کم برخوردار شهرستان ریگان، خبر داد.

او با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای طرح ملی نذر آب، تامین آب شرب سالم است، افزود: در برخی از روستا‌های شهرستان ریگان که فاقد آب شرب سالم و لوله کشی هستند، تانکر‌هایی با ظرفیت هزار، ۲ هزار و ۵ هزار لیتر نصب شده است.

فلاح بیان کرد: در اولین روز از اجرای این طرح، ۵۵۰ نفر از خدمات سلامت محور، معیشتی و حمایتی در ۲۰ روستا بهره‌مند شدند.

او با اشاره به حضور و همکاری داوطلبانه هفت پزشک و پیراپزشک در اجرای این طرح، افزود: در اولین روز از اجرای این طرح، ۱۲۰ نفر از اهالی روستا‌های شهرستان ریگان از سوی پزشکان داخلی، آسم و آلرژی، اطفال و عفونی ویزیت شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور ۸ نفر از خیران داوطلب هلال احمر در اجرای طرح نذر آب ۳، عنوان کرد: با همراهی اعضای داوطلب و خیران، موادغذایی، البسه، مواد شوینده و بهداشتی نیز در بین نیازمندان توزیع شد.

او بیان کرد: اعضای تیم سحر جوانان هلال احمر نیز برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی برای کودکان این مناطق اجرا کردند.

انتهای پیام/