قویدل گفت:  اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار موجب کاهش جرایم خشن در استان شده است و مقادیر زیادی سلاح غیر مجاز در این رابطه جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، جلسه ‌پیشگیری از وقوع جرم قبل از ظهر امروز  با‌حضور دکتر قویدل معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و اعضای شورای تامین شهرستان ریگان در محل سالن اجتماعات شهید بهشتی دادگستری ریگان برگزار شد.

سلطانی،رئیس دادگستری شهرستان ریگان در این جلسه اظهار کرد: برای پیشگیری از قاچاق سوخت و تردد اتباع غیرمجاز، نیازمند استقرار ایست و بازرسی مصوب در ریگان به عنوان یکی از ورودی های مهم استان کرمان هستیم.

در ادامه سید مهدی قویدل، معاون رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: چهارمین گردهمایی علماء و سران طوایف شرق استان (میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به میزبانی ریگان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:  اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار موجب کاهش جرایم خشن در استان شده است و مقادیر زیادی سلاح غیر مجاز در این رابطه جمع آوری شده است.

معاون رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه طبق سند تحول قوه قضائیه رویکرد جدید دستگاه قضایی، مشارکت جو و مردم محور خواهد بود، افزود: به دنبال پیشگیری و جلوگیری از انتظامی و قضایی شدن مسائل اجتماعی مردم هستیم.

قویدل در خاتمه اظهار کرد: طرح اورژانس قضایی در همین رابطه در سطح استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/