فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:پیش بینی میشود در این ۷ روز که این جهادگران در شهرستان حضور دارند به بیش از ۴هزار نفر ارائه خدمات پزشکی دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛مصطفی دهقانیان اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم و کمک به محرومین شهرستان در سال جاری بیش از ۱۰ گروه جهادی از خارج از شهرستان و حتی سطح کشور عموماً گروههای جهادی دانشجویی که میزبان این گروهها بودیم به شهرستان آمدند و ارائه خدمت به مردم کردند.

فرمانده سپاه ریگان ادامه داد:این گروه های جهادی که در حال حاضر در حال خدمت رسانی در شهرستان ریگان هستند گروه های جهادی،امام جعفر صادق(ع) ،قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می باشد که در حال خدمت رسانی به کسانی که نیازمند می باشند خدمات عمومی و تخصصی پزشکی ارائه می نمایند.

وی افزود:این گروه ها در حوزه عمرانی و بهداشت که شامل پزشکان متخصص و عمومی و متخصص دهان و دندان و همچنین در عرصه فرهنگی هم در کنار خدمات پزشکی فعالیت می نمایند.

دهقانیان بیان داشت:پیش بینی میشود در این ۷ روز که این جهادگران در شهرستان حضور دارند به بیش از ۴هزار نفر ارائه خدمات پزشکی دهند.

فرمانده سپاه ریگان عنوان کرد:ما در مجموع در شهرستان بیش از ۱۰۰گروه جهادی محله یار با رویکرد حل مسئله و مشکلات مردم داریم .گروههای جهادی محله محور باید تشویق شوند و پیش بینی ما این است که تا پایان شهریورماه این ۱۰۰گروه جهادی بومی و هم غیربومی به بیش از ۲۰هزار نفر خدمت رسانی کنند.

وی افزود:امروز همچنین گروه جهادی امام جعفر صادق(ع) معاونت بهداشت و درمان سپاه ثارالله با حضور در منطقه بیش از ۱۴۰ نوزاد را بصورت رایگان ختنه کردند.

دهقانیان در پایان خاطر نشان کرد:باتوجه به محرومیت شهرستان انشاءالله که بتوانیم در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزش، بهداشتی و پزشکی گوشه ای از مشکلات مردم را حل کنیم.

 

 

انتهای پیام/