فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تا زمانی که با عینک احزاب،گروه ها و جریانات سیاسی بخواهند استاندار تعیین کنند به نتیجه نمی رسند و اگر استانداری با این نگاه تعیین شود قطعا توانمندی های لازم برای انجام وظایف خود در سطح استان کرمان نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیا نخل؛سردار غلامعلی ابوحمزه  در خصوص عدم انتخاب استاندار کرمان اظهار کرد: متاسفانه مسئولین متولی و کسانی که باید تصمیم بگیرند قدرت تصمیم گیری ندراند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: در استان کرمان قحط الرجال نیست، بیش از ۵ ماه می گذرد و مدیر عالی دولت در استان حضور ندارد و با سرپرستی اداره می شود و باید در اسرع وقت هر کسی را که مد نظرشان هست انتخاب کنند.

 

ابوحمزه تاکید کرد: تا زمانی که با عینک احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی بخواهند استاندار تعیین کنند به نتیجه نمی رسند و اگر استانداری با این نگاه تعیین شود قطعا توانمندی های لازم و مناسب را برای انجام وظایف و تکالیف خود در سطح استان کرمان نخواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: استاندار را باید با ملاک ها و معیارهایی که نظام و انقلاب مشخص کرده است تعیین نمود یعنی  فردی مومن، متدین، انقلابی، مجرب و توانمند و شجاع انتخاب شود و سکان مدیریت عالی استان را در دست گرفته و تکلیف خود را انجام دهد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رد پایان خاطر نشان کرد: اگر غیر از این معیارها و ملاک ها با نگاه حزبی و گروهی و جریانات سیاسی افراد را مشخص کنند قطعا فرد موفقی نخواهد بود و مشکلی را از استان کرمان حل نخواهد کرد.

انتهای پیام/