رئیس فدراسیون جودو از ثبت مسابقات بین المللی و جایزه بزرگ جودو به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در استان کرمان در تقویم فدراسیون خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، آرش میراسماعیلی با بیان اینکه یک سال گذشته در شرایط سختی بودیم اظهار داشت: تعلیق ظالمانه از شهریورماه سال گذشته شرایط سختی بر ورزش جودو ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه این تعلیق، تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد و ما در داخل کشور مورد حمایت قرار گرفتیم گفت: در دادگاه شکایتی را برای حقانیت جودو ایران مطرح کردیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه در جلسه دادگاه حدود هشت ساعت دفاع کردیم افزود: متاسفانه سه نفر کشور را فروختند و اظهاراتی علیه ما داشتند با این وجود هنوز کاری را نتوانستند انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه کرمان شهر مقدسی است و امروز آرامگاه سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی در این شهر قرار دارد گفت: استان کرمان جزو استان‌های موفق در ورزش جودو به‌ویژه در همگانی کردن ورزش است.

میراسماعیلی با بیان اینکه امروز تعداد ورزشکاران جودوی ما در کشور ۹۰ هزار نفر است که ثبت در سامانه هستند عنوان کرد: افزایش ۵۰ درصدی در ورزش جودو داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ورزش جودو به یک ورزش همگانی در کشور تبدیل می‌شود افزود: سال گذشته تمام مسابقات قهرمانی کشور با جوایز نفیس برگزار شده است و یک جایزه بزرگ در مشهد مقدس برگزار شد که نظیر آن را در کشور نداشتیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه مسابقه بین المللی جودو جام سردار سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شود و ما از برگزاری این مسایقه بین المللی استقبال می‌کنیم گفت: برگزاری جایزه بزرگ جودو با نام سردار سلیمانی را نیز پیگیری خواهیم کرد و افتخار خواهیم کرد که برای حاج قاسم کاری را انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجوز برگزاری مسابقات را نداشتیم افزود: امیدواریم با برطرف شدن این بیماری و اخذ مجوز این مسابقات را برگزار کنیم.

میراسماعیلی بیان کرد: برگزاری مسابقات بینالمللی و جایزه بزرگ جودو با نام حاج قاسم در کرمان در تقویم فدراسیون ثبت خواهد شد تا هر سال شاهد برگزاری این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/