دریجانی، فرمانده انتظامی شهرستان ریگان استفاده از نگهبان در باغات کشاورزی را از عوامل بازدارنده در پیشگیری از سرقت خرما برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرهنگ دریجانی اظهار کرد: با توجه نزدیک شدن به  فصل برداشت محصولات خرما  در شهرستان ریگان ، گشت های پلیس و محله محور بسیج بصورت محسوس تر در سطح شهرستان فعال می شوند.

وی با اشاره به نکات آموزنده پیشگیری از سرقت خرما افزود : کشاورزان جهت پیشگیری از سرقت محصولات، مزارع و باغات که فاقد دیوار و حفاظ لازم می‌باشند در بازه حدود یک ماهه برداشت محصول نسبت به گماردن حداقل دو نفر نگهبان با صلاحیت جهت پیشگیری از سرقت در مزارع و باغات اقدام لازم را بعمل آورند تا گشت زنی مداوم در باغات داشته باشند.

سرهنگ دریجانی تصريح كرد: از اهالی می خواهیم در صورت مشاهده فرد یا افرادی که اقدام به حمل محصولات کشاورزی به مقدار کم یا زیاد در وسیله نقلیه خود اعم از موتورسیکلت و خودرو نموده و مشکوک به نظر می‌رسند و یا مرتبا در مزارع در حال تردد می‌باشند، نسبت به برداشتن شماره پلاک اقدام و فورا مراتب را به کلانتری محل یا ۱۱۰ اعلام کنند.

وی به کشاورزان توصیه کرد : بهتر است محصولات کشاورزی خود را بصورت روزانه به سردخانه انتقال و از نگهداری آن در باغ های کشاورزی خودداری شود و همچنین مراقب کلاهبرداران نیز باشند.

فرمانده انتظامی ریگان به کشاورزان توصیه کرد: از انجام خرید و فروش با افراد ناشناس و نامعتبر خودداری و از ارائه هرگونه اطلاعات محصول خود و دیگران به افراد غیرمسئول خودداری کنند.

انتهای پیام/