حجت الاسلام رضا زاده گفت: استکبار ستیز بودن جوان های شجاع و غیور ایران اسلامی از عقلانیت انقلابی است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی خار چشم دشمنان اسلام و قرآن است.

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه شیعه و سنی شهرستان ریگان و همه جهان بدانند اختلاف رمز عبور دشمن مشترک ما است، عنوان کرد: دشمن از اختلافات کوچک در کشورهای سوریه و عراق داعش را به وجود آورد و وجود سردار حاج ‌قاسم سلیمانی پایان دولت نحس داعش را اعلام کرد.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به انتخابات کشور آمریکا و افزود: پیروز انتخابات در آمریکا هرکس که باشد، اقتدار ایران برایش درد آور است.

وی در ادامه با بیان اینکه به دشمن دل نبندید، عنوان کرد: عدم اعتماد به دشمن و مقاومت در مقابل دشمن حقیقتا موفقیت های زیادی در پیش دارد.

حجت الاسلام رضازاده به پایان تحریم تسلیحاتی ایران اشاره و تصریح کرد: این موضوع اعلام شکست آمریکا در یک ماراتن رسمی و جنگ در همه میدان‌های امنیتی، دیپلماتی و سیاسی است.

خطیب جمعه ریگان تصریح کرد: اگر پیشرفت علمی کشور را میخواهید باید عقلانیت انقلابی داشته باشید، صحیح فکر کردن از عقلانیت انقلابی نشأت می‌گیرد.

رضا زاده افزود: استکبار ستیز بودن جوان های شجاع و غیور ایران اسلامی از عقلانیت انقلابی است.

وی ضمن تبریک هفته ناجا به سبزقامتان نیروی انتظامی، افزود : پلیس در عرصه های مختلف در جهت مراقبت از جان ، مال و ناموس ما تلاش می کند و ما وظیفه داریم از این نیروی ولایی و جهادی تقدیر کنیم.

رضا زاده عنوان کرد: ما قدردان زحمات شبانه روزی پلیس هستیم و از این نیروی انقلابی حمایت می کنیم.

امام جمعه ریگان در خاتمه با بیان اینکه مسئولان به فکر مشکلات اقتصادی و گرانی لجام گسیخته باشند، عنوان کرد: برای مردم تامین معیشت و رفع مشکلات اقتصادی مهم است.

انتهای پیام/