حجت الاسلام والمسلمین  غضنفر آبادی گفت: اگر مسئولید هیچ حقی ندارید به مردم توهین کنید، وقت انتخابات نیست و این حرف بنده ام شعار نیست، اگر مسئولیتی دارید باید به مردم احترام بگذارید و کار مردم و مشکلات مردم را به عنوان وظیفه انجام دهید.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، جلسه شورای اداری شهرستان نرماشیر عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی غضنفر آبادی نماینده مردم شریف شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفر آبادی در این جلسه با بیان اینکه اشتغال اولین اولویت ما در شرق استان است،اظهار کرد: نماینده باید کار مردم را انجام دهد و مشکل مردم را حل کند، این شعار نیست یک وظیفه است.

وی افزود: وقتی ما برای جوانان اشتغال زایی انجام دهیم یعنی دشمن را به زانو در آوردیم، موفقیت ما یعنی نابودی دشمن است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی از مسئولان کار نمی کنند و فقط نظر می دهند، تصریح کرد: خیلی ها به حرکت جهادی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و محصولاتی که روی دست کشاوزان مانده بود را به فروش رساند انواع نظرات دادن، مایی که مشکلی نمیتوانیم حل کنیم پس مشکل هم درست نکنیم.

غضنفر آبادی ادامه داد: باید در مسئولیتمان جوری عمل کنیم که شرمنده مردم نشویم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر با بیان اینکه وقتی مسئولیتی برعهده گرفتید باید برای مردم نوکری کنید، دنبال حق مردم باشیم نه منافع خودمان، عنوان کرد:  بنده با افتخار می گویم من نوکر و خدمتگذار مردم هستم.

حجت الاسلام والمسلمین  غضنفر آبادی در خاتمه اظهار کرد: اگر مسئولید هیچ حقی ندارید به مردم توهین کنید، وقت انتخابات نیست و این حرف بنده ام شعار نیست، اگر مسئولیتی دارید باید به مردم احترام بگذارید و کار مردم و مشکلات مردم را به عنوان وظیفه انجام دهید.

انتهای پیام/