فرمانده انتظامی ریگان در با بیان اینکه دستفروش های خرما باید ساماندهی شوند،گفت:خریداران خرما چنانچه احساس میکنند خرما سرقتی است حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند،خریداران خرما در سطح شهر ریگان باید مجوز داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ حمید رضا تاج آبادی قبل از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:بدون همکاری اصحاب رسانه نمیتوانیم به اهداف نهایی برسیم.


فرمانده انتظامی ریگان با بیان اینکه اصحاب رسانه مسئولیت بسیار خطیری دارند،افزود:در دنیایی قرار گرفته ایم که فضای مجازی با فضای حقیقی و زندگی ما عجین شده و در واقع جزئی از زندگی ما شده است.


ایشان در ادامه با اشاره به اینکه فضای مجازی همه سنین را تحت تاثیر خود قرار داده ،خاطر نشان کرد: افزایش سطح آگاهی مردم از خوبی های این فضاست اما اگر به خوبی از آن استفاده نشود ممکن است ضررات جبران ناپذیری را به زندگی و جامعه وارد کند.


وی با بیان اینکه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند نهایت ظرافت و تلاش خودشان را انجام می دهند،تصریح داشت: اصحاب رسانه مردم را از اقدامات نهادها ،ادارات و پلیس آگاه کنید.

تاج آبادی درادامه با بیان اینکه احساس نا امنی از خود نا امنی بدتر است،افزود: فعالین فضای مجازی باید ما را یاری کنند،مطالبی که از طریق فضای مجازی به مردم میرسد میتواند خیلی کارگشا و مفید باشد.

وی عنوان داشت:دشمن با عملیات روانی در فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم و ضعیف خواندن ملت ایران است اما همین فضای مجازی می تواند قدرت دفاعی ایران را به نمایش بگذارد.

فرمانده انتظامی ریگان در ادامه این نشست گفت:در دنیای امروز اگر در بحث رسانه و فضای مجازی عقب بمانیم واقعا ضربه میخوریم.


این مقام مسئول افزود:دشمن به این نتیجه رسیده است که با کشور ایران از لحاظ نظامی نمیتواند مقابله کند برای همین به ایجاد عملیات روانی در فضای مجازی و فشار اقتصادی روی آورده اند.

سرهنگ تاج آبادی در ادامه نشست اشاره ای به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان ریگان در سه ماهه اول امسال اشاره و عنوان کرد: در بحث کشف انواع سرقت ها ۷۳ فقره کشف سرقت داشته ایم ، بیشترین سرقت هایی که به وقوع پیوسته توسط همکاران و پلیس کشف شده است.

وی افزود:کشف ۳۸۹۷۰۰لیتر سوخت قاچاق که نسبت به مورد مشابه سال قبل افزایش ۳۵درصدی داریم و ۳۵ نفرنیز در این رابطه دستگیرشده اند .


ایشان در ادامه تصریح داشت:در خصوص نزاع های فردی و دسته جمعی میطلبد که شهروندان به ویژه قشر جوان آستانه صبر و تحمل خودشان را بالا ببرند و از نزاع و درگیری پرهیز کنند و متکی به رفتارهایی که یک عمر پشیمانی به بار می آورد نشوند،یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی بدنبال دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان عنوان داشت:پلیس در برقراری امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمیکند و مشارکت خود شهروندان نقش مهمی را ایفا میکند.

وی در ادامه افزود:در جهت پیشگیری از تصادفات به شهروندان توصیه میکنم هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، با دقت و سرعت مطمئنه رانندگی کنند، راکبین موتور سیکلت برای حفظ ایمنی خود از کلاه ایمنی استفاده کنند.

تاج آبادی تصریح کرد:دامداران محل نگهداری احشام را از لحاظ حفاظت فیزیکی محکم و اگر امکان دارد از دوربین مدار بسته استفاده کنند،محل نگهداری احشام جایی باشد که سرکشی از آن آسان و هر لحظه به آن دسترسی داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه منازل و مغازه ها از حفاظت مناسب برخوردار وشهروندان موارد ایمنی را نیز مدنظر داشته باشند،افزود: در پیشگیری از سرقت خودرو و موتور سیکلت شهروندان وسایل نقلیه خود را روشن رها نکنند حتی برای یک لحظه ممکن است سارقین در کمین باشند،وسایل نقلیه را در جاهای خلوت و تاریک پارک نکنند و از قفل فرمان برای وسایل نقلیه استفاده شود.


فرمانده انتظامی ریگان اظهارداشت:یکی از مهم ترین معضلات و آسیب های اجتماعی متاسفانه اعتیاد است که افراد جامعه و خانواده و مدرسه می توانند در پیشگیری از آن نقش مهم داشته باشند و تمامی نهادها باید کمک کنند تا جوانان ما گرفتار این بلای خانمان سوز نشوند.

وی اشاره داشت به فرا رسیدن فصل برداشت خرما در شهرستان و عنوان کرد:با خودروهای باری که مسافرین را جابجا می کنند برخورد جدی میشود و حمل مسافر با این خودروها بسیار خطرناک است.

ایشان با بیان اینکه گشت های انتظامی در فصل برداشت خرما در شهرستان فعال می باشد ،عنوان کرد:افرادی که در باغات خرما مرتکب تیراندازی ایذایی شوند با آنها باشدت برخورد می شود.


فرمانده انتظامی ریگان در پایان با بیان اینکه دستفروش های خرما باید ساماندهی شوند،گفت:خریداران خرما چنانچه احساس میکنند خرما سرقتی است حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند،خریداران خرما در سطح شهر ریگان باید مجوز داشته باشند ،خرید و فروش خرما از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ می باشد و خارج از این ساعات ممنوع می باشد.

انتهای پیام/