فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس، از افتتاح صد‌ها طرح عمرانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ریگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،  مصطفی دهقانیان، فرمانده سپاه شهرستان ریگان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: در هفته دفاع مقدس می خواهیم با مرور این حماسه ماندگار، بار دیگر شعار “ما می‌توانیم ” را به اثبات برسانیم.

او هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و تقویت خود باوری دینی و ملی عنوان کرد.

سرهنگ دهقانیان افتتاح طرح کارگاه خیاطی در بخش گنبکی و اشتغال زایی برای ده ها نفر، افتتاح ۱۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با زیر بنای ۶۰ متر مربع، افتتاح خانه عالم در روستا‌های محروم، افتتاح غسالخانه، افتتاح یک واحد آموزشی در روستای سرزه، افتتاح طرح آبرسانی به روستا‌های مناطق کوهستانی را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که در هفته دفاع مقدس در ریگان به بهره برداری می رسند.

او با اشاره به آغاز به ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در هفته دفاع مقدس، بیان داشت: طرح لوله گذاری مزارع کشاورزی برای انتقال آب و جلوگیری از هدر رفت آب در بافت شنی منطقه از جمله طرح‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در ریگان اجرایی می شود.

سرهنگ دهقانیان تصریح کرد: طرح‌های اشتغال زایی کارگاه قالی بافی، کارگاه ضد عفونی و تولید ماسک از دیگر طرح‌هایی هستند که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ریگان آغاز به کار می کنند.

انتهای پیام/