رئیس هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری بم از راهیابی صالح برخورداری موتورسوار بمی به اردوی تیم‌ملی موتور سواری ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛ طی مراسمی و با حضور جمعی از مسوولان استان و شهرستان، ورزشکاران و ورزش‌دوستان، پیست موتورسواری بم در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع افتتاح شد.

یوسف سجادی رئیس هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری بم در حاشیه آیین افتتاح پیست موتورسواری بم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: با توجه نبود پیست موتور سواری در بم و علاقه زیاد جوانان به این رشته ورزشی این پیست را در بم احداث کردیم.

وی ضمن اشاره به نیاز شهرستان به پیست‌موتورسواری افزود: این پیست موتورسواری در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

رئیس هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری بم ادامه داد: احداث پیست موتورکراس بم با همکاری اداره ورزش و جوانان، بخشداری‌های مرکزی و بروات، شهرداری و شورای شهر بم صورت گرفته است.

سجادی ابراز داشت: این پیست جنب یهشت زهرای بم احداث شده و جوانان و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در آن به تمرین و ورزش بپردازند.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و در حاشییه مراسم افتتاح پیست، یکسری مسابقه موتورسواری با حضور ورزشکارانی از استان‌های خراسان‌‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و شهرستان بم برگزار شد که به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی همچنین از راهیابی صالح برخورداری موتورسوار بمی به اردوی تیم‌ ملی موتور سواری ایران خبر داد.

انتهای پیام/