سردار حسین معروفی گفت: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و هفته مقاومت ۹۸۵ پروژه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در استان کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از  راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان نرماشیر اظهار کرد: امروز در هفته مقاومت، به برکت وجود شهید سلیمانی توفیق یافتیم ۹۸۵ پروژه را در استان کرمان افتتاح کنیم.

وی افزود: این پروژه ها با مرکزیت شهرستان نرماشیر و در مجاورت مدرسه ۶ کلاسه ای که ساخته شده و به نام حاج قاسم مزین شده، افتتاح شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این ۹۸۵ پروژه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ساخته شده، ۲ پروژه مسکن مدد جویی و اشتغال زایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده سازی شده است.

سردار معروفی مطرح کرد: در این پروژه ها بهره برداری از ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۶.۵ میلیارد تومان، ساخت و تکمیل ۴ سوله ورزشی عام المنفعه مردمی با اعتبار ۲ میلیارد تومان، ۲۵ پروژه آبرسانی و انتقال آب روستایی در شرق و جنوب استان که با اعتیار ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ساخت و تکمیل ۱۸ مسجد به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ساخت ۷۸۵ سرویس بهداشتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، پروژه انتقال آب کشاورزی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، ساخت مدرسه ۶ کلاسه به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان در استان انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ساخت ۹ واحد خانه عالم در مناطق مورد نیاز به ارزش ۵۸۵ میلیون تومان، ساخت و افتتاح ۶ ساختمان ستاد نواحی بسیج به ارزش ۶ میلیارد تومان، بازسازی گلزار مطهر شهیدان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و در مجموع این پروژه ها با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و کمک ۶ میلیاردی سپاه انجام شده است.

سردار معروفی گفت: ۴۰۰ طرح اشتغال زایی با یک حرکت جهادی ۲ ماهه به ارزش ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، پروژه بسیار ارزشمندی بین سپاه، بسیج سازندگی و کمیته امداد انجام شده که ۷۸ میلیارد تومان برای اشتغال زایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این سری اقدامات که به صورت عام المنفعه برای مردم استان انجام شده در همین جا پایان نمی یابد و ادامه دارد، تا زمانی که نیاز است ما بر اساس اولویت ها در کنار مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار ایستاده ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: ما در استان کرمان توفیق یافتیم قرارگاهی به نام قرارگاه خدمات اجتماعی با کمک رده های حمایتی راه اندازی کرده و همه اقدامات جهادی را در قالب این قرارگاه قرار دادیم تا به صورت هدفمند به مردم استان خدمت رسانی کنیم.

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کس در اقدامات جهادی منتظر تشکر نیست، از مردم درخواست داریم تا از کسی تشکر نکنند چرا که ما با نظر و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به محرومین و مردم عمل می کنیم.

انتهای پیام/