امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است،عنوان داشت: شورای نگهبان نهادی است که دشمن از آن هراس دارد و دشمن همچنان در صدد تضعیف این نهاد مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ریگان اشاره داشت به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری و اظهار کرد: مقام معظم رهبری تقوا در فضای مجازی را از نیاز‌های جامعه عنوان کردند و یکی از گرفتاری‌های ما دروغ وشایعه پراکنی در فضای مجازی است .

امام جمعه موقت شهرستان ریگان در ادامه اشاره داشت به برجام و تصریح داشت :مقام معظم رهبری فرمودند، ما به تعهدات خود در برجام عمل کردیم، اما اروپایی‌ها با پرویی می‌گویند چرا این کار را می‌کنید.

ریگانی به توقیف کشتی حامل نفت ایران توسط انگلیس‌ها اشاره و بیان داشت: انگلیسی ها بدانند که ما این اقدام آنها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به هفته بهزیستی ،افزود: خدمت به خلق خدا وبندگانی که توان تامین مایحتاج خود را ندارند با فعالیت بهزیستی قدم به قدم دین خدا را یاری می‌رسانند.

امام جمعه موقت ریگان خاطر نشان کرد: بهزیستی با کمترین هزینه‌ها ومشارکت سازمان‌های مردم نهاد راه گسترش خدمات توانبخشی وامدادی وکمک به تامین حداقل نیاز‌ها افراد مستمند ومعلول که قادر به توانایی نیستند فعالیت خوبی دارند.

ایشان با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است،عنوان داشت: شورای نگهبان نهادی است که دشمن از آن هراس دارد و دشمن همچنان در صدد تضعیف این نهاد مقدس است.

امام جمعه موقت ریگان در پایان با اشاره به عملیات‌های والفجر ودیگر عملیات‌های دفاع مقدس تصریح داشت: فرزندان این نظام با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی ومشت محکمی بردهان استکبار زدند.

انتهای پیام/