مولوی عبیدالله شیهکی گفت: رژیم صهیونیستی غاصب است و اقدام دولت های امارات و بحرین در به رسمیت شناختن اسرائیل خیانت بزرگ به مردم فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه اقدامات حکام عرب درد آور است، گفت: رژیم صهیونیستی غاصب است و اقدام دولت های امارات و بحرین در به رسمیت شناختن اسرائیل خیانت بزرگ به مردم فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: فلسطین و مسجد الاقصی قبله اول مسلمان جهان اسلام است و در دست کشورهای امارات، بحرین و چند کشور دیگر نیست که در مورد این سرزمین تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه امارات و بحرین حق تصمیم گیری و دخالت در امور فلسطین را ندارند، عنوان کرد: حکام کشورهای عرب خود فروخته به رژیم اسرائیل هستند و آنان بویی از اسلام نبرده اند چرا که با این اقدام به اسلام خیانت کرده اند.

مولوی شهیکی تأکید کرد: توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی مسئله تکان دهنده ای است که قلب تمامی مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است و این دولت ها با این اقدام شرایط خود را خراب کرده اند چرا که موضع اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین مشخص است و ما نیز این اقدام را محکوم می کنیم.

انتهای پیام/