نشست صمیمی امام جمعه،دادستان ،فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی شهرستان با مسولین روابط عمومی ادارات ، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،قبل از ظهر امروز نشست صمیمی حجت الاسلام رنجبر ماهانی امام جمعه،آقای سخنگو دادستان ،سرهنگ دهقانیان فرمانده سپاه، سرگرد بلوچی جانشین فرمانده سپاه و سرهنگ تاج آبادی فرمانده انتظامی و سرهنگ زید آبادی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان با مسئولین روابط عمومی ادارات ، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان برگزار شد.

در این نشست چند ساعته حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان اینکه یکی از وظایف سنگینی که بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است بحث جمعیت کشور می باشد و اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر جمعیت کشور دارند.باید فکری به حال جمعیت کشور کرد که در چند سال آینده دچار مشکل کمبود جوان نباشیم.

امام جمعه ریگان در ادامه بیان داشت:یکی از آسیب های اجتماعی و زیاد شدن آمارهای طلاق در اثر نداشتن فرزند است، زندگی که فرزند نداشته باشد سست است،در بحث فرزند آوری و جمعیت کشور اصحاب رسانه این موضوع را رصد و بررسی کنند.

وی افزود:اگر مدیریت اقتصادی داشته باشیم می توانیم صاحب فرزند بیشتر هم نیز باشیم.

رنجبر ماهانی عنوان داشت:در انتشار مطالب در فضای مجازی دقت شود.

در ادامه این نشست علی سخنگو با بیان اینکه رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند،تصریح داشت:همه ما در این شهرستان یک خانواده بزرگ هستیم .روابط عمومی ها نقش بسیار مهمی دارند و با قلم خودشان می توانند معجزه کنند و تحول بزرگی را ایجاد کنند.

دادستان شهرستان ریگان بیان کرد:هر نکته و هر مطلبی که در رسانه ها به اشتراک می گذارید باید معیار سنجی بشود که آیا مورد رضایت ائمه هست یا نه .روابط عمومی ها قلم و اندیشه خودشان را کم نگیرند و خیلی می توانند تاثیر گذار باشند.

سرهنگ تاج آیادی در این نشت اظهار داشت:فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده و به نوعی همه ما را درگیر کرده است و یک بستر خوب و مناسبی برای نمایش عملکردها و تلاش هاست.

فرمانده انتظامی ریگان با بیان اینکه باید از فضای مجازی به درستی استفاده کرد،افزود: موارد جزئی نباید بزرگ نمایی شود .در فضای مجازی نوعی عملیات روانی هست که ما باید آمادگی داشته باشیم.اصحاب رسانه در مدیریت و ساماندهی عملیات روانی نقش بسیار پر رنگ و فعالی دارند و باید هوشیار و مسیر درست را در پیش بگیریم.

سرهنگ دهقانیان در ادامه نشست با بیان اینکه کار خبرنگاری و خبر رسانی کار سخت و مشقت باری است،بیان داشت:در بحث اخبار ادارات نه خیلی بزرگ نمایی و نه خیلی کوچک نمایی بشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان ادامه داد:روابط عمومی ها باید مدیران ادارات را مجاب کنند تا تکریم ارباب رجوع به درستی انجام شود و کارشان به درستی انجام شود و مطالبات مردم را از مسئولین بخواهید تا کار مردم به درستی انجام شود.

سرهنگ دهقانیان با اشاره به اینکه این شهرستان، شهرستان محرومی است،تصریح داشت: دو دهستان گاوکان و ناصریه در شهرستان ریگان ضریب محرومیت آنها ۸ و ۹ می باشد.وظایف شما اصحاب رسانه در شهرستان بسیار سنگین و مشکلات مردم را به گوش مسئولین برسانید و مسئولین هم باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی و قلم حرف اول را میزند،افزود:رسانه ها استکبار را به مردم بشناسانید.یکی از وظایف روابط عمومی ها انعکاس مشکلات مردم است،باید باری را از دوش مردم برداشت.

در پایان این مراسم از مدیران روابط عمومی ادارات ،مدیران رسانه های محلی ، خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/