امام جمعه ریگان گفت: شرکت نکردن در انتخابات یا انتخاب خوب نکردن مشکلات کشور را چند برابر افزایش و زمینه حضور افراد ضعیف را در مجلس فراهم می کند و مجلس ضعیف دیگر در راس امور نمی تواند قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه سقوط هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط طالبان آبروریزی بزرگی برای آمریکا بود، اظهار داشت: آمریکا با احترام و کرنش آدم نخواهد شد و نیاز به سیلی دارد.

وی ادامه داد: سیلی اول به پایگاه نظامی عین الاسد بود، سیلی دوم حضور شکوهمند ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف شده است با چهلمین روز شهادت سردار دلها و سیلی سوم حضور همراه با بصیرت ملت ایران در انتخابات دوم اسفند است.

امام جمعه ریگان تصریح داشت: پیام دهه فجر آن است که امام (ره) با الهام گرفتن از اسلام توانست نظام طاغوت سالار را به نظام مردم سالار تبدیل کند.

وی افزود: در نظام طاغوت مردم هیچ کاره بودند ولی امروز مردم همه کاره اند، انتخاب مردم در سرنوشت کشور موثر است.

رنجبر ماهانی بیان کرد: ولی امر مسلمین در دیدار اقشار مختلف مردم فرمودند هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات کشور است باید در پای صندوق رای حاضر شود.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات یا انتخاب خوب نکردن مشکلات کشور را چند برابر افزایش و زمینه حضور افراد ضعیف را در مجلس فراهم می کند و مجلس ضعیف دیگر در راس امور نمی تواند قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور خود ضربه کوبنده ای بر سیاستهای دشمن وارد خواهد کرد.

رنجبر ماهانی افزود: انتخاب افراد شایسته راه های تازه  و چاره اندیشی های جدید در روند حل مشکلات کشور و مردم بودجود می آورد.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: مجلسی باید روی کار بیاید که جلوی دزدی از بیت المال، اختلاس، فساد، رانت و سوء استفاده از جایگاه ها و مسئولیت ها را بگیرد.

وی در پایان اظهار داشت: حضرت آقا چند روز پیش فرمودند فردی که از سخن گفتن بر ضد فلان قدرت خارجی هراس دارد شایستگی نمایندگی مردم شجاع ایران نیست.

انتهای پیام/