فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:مهمترین ارکان بحث انتخابات سلامت و امنیت این رویداد هستند که اگر محقق شوند قطعا شاهد حضور حداکثری در این رویداد مهم خواهیم بود، در این رابطه دهیاران بسیار نقش آفرین و امنیت انتخابات خط قرمز پلیس است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سردار عبدالرضا ناظری روز گذشته در همایش “پلیس و دهیاران، توسعه نظم و امنیت”چهار شهرستان شرق استان با اهدا سلام و صلوات به روح جانباختگان زلزله ۵ دی ماه بم و با ذکر یاد شهدا در تشریح فلسفه این همایش اظهار داشت: در هفته ناجا طی نشستی با استاندار مقرر شد از ظرفیت اجرایی دهیاران در امنیت مناطق مختلف بهره گیری و از این طریق دهیاران و مسولان محلی را در امور مرتبط با نظم و امنیت سهیم کنیم که در این راستا این دومین جلسه در سطح استان است.

سردار ناظری افزود: دهیاران شرکت کننده در این همایش خیلی دلسوزانه مسائل حوزه خود را مطرح کردند و نشان دادند به نقش و سهم خود در راستای ترویج نظم و امنیت اشرافیت دارند و تنها نیاز است به مرحله عمل برسند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: بهتر است بدانیم زیرساخت همه فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی امنیت است که خلل در این زمینه به حوزه کاری دهیاران وارد می شود و قطعا انجام وظیفه آنان منوط به وجود نظم و امنیت در هر حوزه است.

وی تصریح داشت:پلیس امروز با شعار مسولسازی و مطالبه گری برای انجام تکالیف و وظایف قانونی خود در حوزه ارتقا نظم و امنیت تلاش می کند و این جلسه نیز برای حساس کردن فعالان بخش و روستا در نظم و امنیت شکل گرفته که حتما در آینده ای نزدیک نتایج و بازخوردگیری از مسولان مناطق را خواهیم داشت تا کارمان نتیجه و اثر مثبت داشته باشد.

سردار ناظری ابرازکرد:در این جلسه مسولان قضایی به صراحت قوانین مرتبط با وظایف دهیاران را یادآور شدند که قطعا الویت خودشان نیز نظم و امنیت است و دراین زمینه باید گفت کدام دهیار از مسائل مختلفی که در روستا در حال شکل گیری است اطلاع ندارد، آن اشرافیت اطلاعاتی که رهبری تاکید دارند در همین است و می بینیم که در زمان وقوع جرم اولین مطالبه گر از پلیس همان دهیاران هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد:شما بعنوان مسئول اجرایی هر منطقه گوش شنوای مردم هستند که در سایه صلاحیت خودتان این مسئولیتها را پذیرفتید از شما می خواهیم با دعوت از مسولان انتظامی و قضایی و سایر مسئولان، مشکلات منطقه خود را حل کنید.

وی عنوان کرد:فراموش نکنیم که هر چه کردیم در چله اول انقلاب افتخار و ارزش آفرینی بود و در سایه آن در مقابل دشمنان بیشمارمان از جمله صهیونیست جهانی جهادگونه تلاش کردیم اما در گام دوم انقلاب نقش حساس تری داریم و مهمترین نقش ما انعکاس خوب این مفاهیم و ارزش ها به نسل امروز است.

ناظری گفت:شما را مسئول امنیت آفرینی حوزه خودتان می دانیم از جمله اینکه در مقابل بیت المال و ساخت و سازهای غیرمجاز و یا پیش زمینه های تشکیل گروه های جرم مسئول هستید.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:همانطور که بسیاری مناطق در زمان جنگ خط مقدم بودند هم اکنون بسیاری از مناطق را در خط مقدم مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق موادمخدر، سوخت و کالای قاچاق می دانیم که در این خط مقدم ها شما دهیاران و سرطایفه ها، سردمداران نظم و امنیت هستید و قطعا پلیس در کنار شما خواهد بود و در این راه هرچندگاهی می بینید که عزیزی تقدیم امنیت می شود.

وی تصریح داشت:از جمله مسائل مبتلا به مناطق مختلف در حوزه تصادفات است، چرا باید خانواده هایی داغدار و بی سرپرست بشوند در حالی که در این حیطه می توان خیلی نقاط را با یک روشنایی بهتر، دوربین و دیگر مواردجزئی رفع حادثه خیزی و از مسائل و مشکلات پیشگیری کرد.

سردار ناظری اظهار کرد:مهمترین ارکان بحث انتخابات سلامت و امنیت این رویداد هستند که اگر محقق شوند قطعا شاهد حضور حداکثری در این رویداد مهم خواهیم بود، در این رابطه دهیاران بسیار نقش آفرین و امنیت انتخابات خط قرمز پلیس است که ان شاء الله با تلاش دوستان، برنامه ریزی و به برکت خون شهدا، ایثارگران و مردم زحمتکش تمام استان، همچون همیشه فضای امن و آرامی بر این رویداد پیش رو حاکم خواهد بود.

انتهای پیام/