فرمانده انتظامی ریگان گفت: طی تعاملات انجام گرفته، آمادگی و ظرفیت لازم وجود دارد که شهروندان بتوانند خودروی خود را به سامانه ردیاب مجهز کنند و از این طریق ایمنی وسایل نقلیه خود را بالا ببرند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرهنگ اسحاق دریجانی گفت: پلیس در کنار طرح‌های انتظامی، گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و دستگیری عاملان جرم در خصوص نکات ایمنی و خودمراقبتی، راهکار‌های مناسبی را به عموم شهروندان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نصب ردیاب روی خودرو‌ها، یک اقدام ایمنی بخش و پیشگیرانه است، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های دارای مجوز از تخفیف در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.

سرهنگ دریجانی تصریح کرد: در این رابطه طی تعاملات انجام گرفته، آمادگی و ظرفیت لازم وجود دارد که شهروندان بتوانند خودروی خود را به سامانه ردیاب مجهز کنند و از این طریق ایمنی وسایل نقلیه خود را بالا ببرند.

وی افزود: سامانه ردیاب جی پی اس، قابلیت‌های ردیابی آنلاین، کنترل خودرو از راه دور، هشدار روشن شدن خودرو، بازبینی مسیر‌ها و توقفگاه ها، هشدار سرعت غیرمجاز و برخی امکانات ردیابی دیگر با نرم افزار کاملا فارسی را دارد که توصیه می‌شود شهروندان برای افزایش ایمنی وسایل نقلیه خود و نصب این سامانه به کلانتری محل خود مراجعه کنند تا به شرکت‌های دارای مجوز معرفی شوند.

انتهای پیام/