خطیب جمعه ریگان عنوان داشت:انتظار مردم از قوه قضائیه اجرای عدالت اجتماعی و رصد کردن اموال باد آورده برخی مسولان و مبارزه با مفسدان دانه درشت اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام،اظهار داشت:مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در محل حوزه علمیه برادران این شهرستان برگزار می شود.

امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به روز حقوق بشر آمریکایی،بیان داشت:حضرت امام خمینی(ره)فرمودند؛کسانی که مدعی حقوق بشر هستند در طول حکومتشان بشر را به هلاکت رسانده اند و تمام مستضعفین دنیا را از حقوق اولیه بشر محروم کرده اند.

وی افزود:با سرنگونی پهپاد آمریکایی یک شبکه انگلیسی نوشت”ایران آمریکا را سر جایش نشاند” این یعنی عزت و اقتدار و چه ذلتی از این بالاتر که سپاه پاسداران پیشرفته ترین پهپاد ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا را به آهن قراضه تبدیل کرد.

رنجبر نژاد ماهانی با بیان اینکه برخی در کشور به دنبال تغییر ذائقه و باور مقاومت و ایستادگی هستند و ترس و رعب در دل ملت ایجاد می کنند،گفت:دیوانه تر از ترامپ کسانی هستند که می گویند نباید سر به سر ترامپ دیوانه گذاشت.

وی ادامه داد:کسانی که میگویند اگر آمریکا به ایران حمله کند حتی یک تیرچراغ برق سالم باقی نمی ماند، به اینها عرض میکنیم بزدل ها خطر شماها به مراتب از ترامپ بالاتر است.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و این راهم ثابت کرده است،عنوان داشت: یک هواپیمای جاسوسی با ۳۵ سرنشین در نزدیکی پهپاد سرنگون شده آمریکایی در حال پرواز بود که جمهوری اسلامی خویشتن داری کرد و او را منهدم نکرد، به ترامپ دیوانه هشدار می دهیم یکی بزنید ده تا از جایی که ندانی و نفهمی خواهید خورد.

ایشان افزود:کسانی که انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا را زیر سوال می برند و می گویند این حرکت تنش زا بوده و سایه جنگ را بالای سر کشور آورده به آنها عرض می کنیم ،در برجام هم همین اراجیف را می گفتید ،شماها دچار خطای محاسباتی شده اید خود را اصلاح و به آغوش ملت ایران برگردید.

وی در ادامه اشاره داشت به دیدار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای با مسئولین و کارکنان قوه قضائیه و ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مجموعه قضایی شهرستان،خاطر نشان کرد:برخورداری از گوش شنوا در همه مراحل قضایی و صبر و حوصله شنیدن از همه شاکیان و متهمان و قاطعیت و اقتدار وابسته نبودن به این حزب و آن حزب ،سفارش نگرفتن از این مسئول و آن مسئول،استقلال در رای و رسیدگی اینها به معنای اقتدار است .

رنجبر نژاد ماهانی افزود:مبارزه سخت گیرانه با فساد در درون قوه قضائیه و در خارج از قوه قضائیه برای دستگاه قضا لازم است.

خطیب جمعه ریگان در پایان عنوان داشت:انتظار مردم از قوه قضائیه اجرای عدالت اجتماعی و رصد کردن اموال باد آورده برخی مسولان و مبارزه با مفسدان دانه درشت اقتصادی است.

انتهای پیام/