دریجانی گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مرکز استان و عملیات ضربتی پلیس شهرستان"ریگان"از یک دستگاه خودروی پژو 157 کیلو تریاک کشف و انتقال این محموله در پوشش مسافرت خانوادگی نافرجام ماند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرهنگ اسحاق دریجانی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت گزارشی از سوی پلیس مرکز استان مبنی بر قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله موادافیونی از طریق محورهای شهرستان ریگان به دیگر نقاط استان، بلافاصله مأموران پلیس شهرستان ریگان با همکاری ماموران پلیس شهرستان های کرمان و بم در چند نقطه از محور”ریگان-نرماشیر” مستقر شدند.

وی افزود: در همین راستا ماموران هنگام پایش محسوس و نامحسوس ترددهای این محور به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند اما با افزایش سرعت و فرار آن روبرو و بلافاصله طی یک تعقیب و مراقبت ضربتی موفق شدند آن را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی ریگان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۵۷ کیلو و ۳۱۵ گرم تریاک کشف و سرنشینان این خودرو که اعضای یک خانواده بودند را دستگیر کردند که در ادامه مشخص شد این افراد قصد داشتند این محموله را در پوشش مسافرت خانوادگی به مرکز استان و دیگر مناطق کشور منتقل کنند.

انتهای پیام/