امام جمعه ریگان گفت:رژیم صهیونیستی و آمریکا در بهار۹۷ امسال یک کارگروه مشترک تشکیل دادند تا معترضان داخلی را تشویق به اغتشاش کنند و نام این پروژه هم تابستان داغ بود تمام هدفشان نا آرامی در داخل کشور و تضعیف نظام بود .به فضل خدا این تابستان داغ برای آمریکایی ها یک زمستان سرد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های امروز نماز جمعه ریگان اظهار داشت:امروز مقام و منزلت که برای پرستاران قائل هستیم به حجاب و عفاف زینبی آراسته شده است،فضائل اخلاقی باید از کودکی و سنین کوچک در جامعه نهادینه شود.کسی که در مسائل پیش پاافتاده گذشت نداشته باشد چگونه میتواند در مسائل بزرگ ایثار و گذشت داشته باشد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین امام خامنه ای در جمع مردم قم افزود: رهبری در این دیدار فرمودند ضعف دستگاه محاسباتی آمریکا یک واقعیت انکار ناپذیر است اما عده ای غرب زده پُز قدرت محاسباتی آمریکایی ها را می دهند.

امام جمعه ریگان بیان داشت:ما اگر به فرمایشات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای توجه داشته باشیم نه امام ۵۷ از قدرت آمریکا هراس داشت و نه امام ۹۷ دلهره آمریکا را دارد،ضربه ای که نظام از نفوذی های داخلی خورده است از آمریکا نخورده است.نگرانی که امامین انقلاب از نظام داشته اند نگرانی از داخل کشور بیش از خارج کشور بوده است،آقا بارها تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشر ضعیف داشتند.

وی افزود:برخی امتیازها چرا باید برای اشخاص خاص باشد،انحصار طلبی در جامعه اسلامی معنا ندارد.انحصار طلبی و کارشکنی در تولید داخل و دلال بازی تا حل نشود مشکلات مردم هم حل نخواهد شد.

رنجبر ماهانی در ادامه با بیان اینکه ما باید یک مرور و مقایسه ای داشته باشیم از چهل سال انقلاب اسلامی تا به امروز، افزود: در چهل سال پیش محمد رضا پهلوی برای برکناری نخست وزیر مجبور شد سه هفته در آمریکا بماند تا رضایت اربابان خودش را جلب کند.رئیس یک مملکت، شاه یک مملکت اینقدر در مقابل بیگانگان نوکر و تسلیم بود این وضع چهل سال پیش ما بود اما امروز به فضل الهی سردار سرافراز سپاه ما در جواب عربده کشی های ترامپ میگوید آقای ترامپ قمارباز طرف حساب شما من هستم.

وی ادامه داد:امروز بعد از چهل سال ایستادگی و مقاومت پدر صنعت موشکی اسرائیل که دشمن ماست به احترام کسانی که موشک کروز زمینی را ساختند کلاه از سر برمیدارد این عزت نظام اسلامی ماست.رژیم صهیونیستی و آمریکا در بهار۹۷ امسال یک کارگروه مشترک تشکیل دادند تا معترضان داخلی را تشویق به اغتشاش کنند و نام این پروژه هم تابستان داغ بود تمام هدفشان نا آرامی در داخل کشور و تضعیف نظام بود .به فضل خدا این تابستان داغ برای آمریکایی ها یک زمستان سرد شد و روسیاهی اش بر چهره آمریکایی ها خواهد نشست و این دشمنی ها تمام شدنی نیست.

ایشان بیان کرد:سفر وزیر خارجه دوره گرد امریکا به ۸کشور عربی برای این بود که جلوی نفوذ جمهوری اسلامی را در منطقه بگیرد،دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند تا از این موضوع بهره برداری کنند.

رنجبر ماهانی با بیان اینکه ما صدای افول آمریکا را نه تنها از زبان رهبر عزیزمان میشنویم بلکه از داخل آمریکا هم میشنویم.،تصریح داشت:به گفته یک نویسنده آمریکایی صدای تق تق زیرساخت های آمریکا به گوش میرسد.جاده های فرسوده،لوله های ترکیده،فقر ،سیم های برق فرسوده و بسیاری موارد دیگر همه اینها آتش زیر خاکستری است که هر از چندگاهی به بهانه های مختلف شعله میکشد.

وی افزود:آمریکایی که میخواهد برای ما اشتغال ایجاد کند و اقتصاد ما را درست کند خودش وضعیتش اینچنین است.سالانه ۱۱میلیون نفر از مردم آمریکا روانه زندان می شوند و چهل میلیون از مردم آمریکا در فقر مطلق به سر میبرند.

امام جمعه ریگان در پایان عنوان داشت:همه اینها حاکی از افول آمریکاست این را به داخلی ها باید گفت که آمریکا اگر هنر دارد برود مشکلات خودش را حل کند.

انتهای پیام/