رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان "ریگان" گفت : انعکاس رشادت های پلیس در سطح جامعه یک ضرورت است و مردم بیشتر قدردان امنیت خواهند بود .

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سید مجتبی موسوی ظهر امروز درنشست با فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی ریگان عنوان کرد : تلاش مجموعه انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است و   هفته ناجا فرصتی مناسب برای بیان رشادتها و از خودگذشتگی های پلیس در برقراری امنیت و آرامش عمومی است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ریگان  با اشاره به اینکه انعکاس این رشادت ها در جامعه یک ضرروت است افزود: طی همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با پلیس به سهم خود در نظر داریم در هفته ناجا شب شعر شهدای عرصه نظم و امنیت را با مضمون ایثار و از خودگذشتگی کارکنان ناجا برگزار کنیم و امید است بتوانیم گوشه ای از رشادت این شهدای عزیز را در جامعه ترویج دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان نیز در این نشست با اشاره به هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه جوانان و خانواده های ایرانی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند«امروز فعالیت در عرصه فرهنگی جهاد است» نشان از آن دارد که مسئولیت ادارات فرهنگی در این حوزه چندین برابر شده است که با انجام اقدامات فرهنگی مشترک می توان به این مهم پرداخت.

اسحاق دریجانی  در پایان اذعان کرد : دشمنان جمهوری اسلامی به صورت ۲۴ ساعته از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به فرهنگ پاک اسلامی و ایرانی می تازند و اگر در این برهه ما به مبارزه با آن نپردازیم در آینده ای نه چندان دور آثار و مضرات آن بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

انتهای پیام/