سردار معروفی گفت: نطفه این انقلاب در عاشورا بسته شد، و هدف همه اولیا خدا ایجاد حکومت الهی و اجرا احکام خداست که این انقلاب هم بدنبال آن است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین تجلیل از مربیان و اساتید برتر بسیج گفت: انقلاب اسلامی ادامه کار تربیتی پیامبران و معصومین است و حتما به ظهور ختم می شود.
وی با بیان اینکه نطفه این انقلاب در عاشورا بسته شد، اظهار کرد: هدف همه اولیا خدا ایجاد حکومت الهی و اجرا احکام خداست که این انقلاب هم بدنبال آن است.

سردار معروفی ابراز کرد: اگر تاییدات الهی نبود با این همه دشمنی، حرکت انقلاب متوقف می شد.

فرمانده سپاه ثارالله با اعلام اینکه سپاه سد بلای ملت، ولایت، انقلاب و کشور است، گفت: برخی چون می خواهند جلوی عمق بخشی سپاه را بگیرند، می خواهند راه سپاه را کج کنند و به پادگان ها محدود کنند.

وی با اشاره به طرح های اقتصادی دولت، اعلام کرد: به دلیل جنگ در اروپا، کمبود روغن به وجود امد اما همین روغن وارد شده به کشور های همسایه قاچاق می شود.

سردار معروفی ادامه داد: اگر این طرح اجرا نشود آرد ما به کشورهای همسایه قاچاق می شود و با کمبود مواجه خواهیم شد.

وی با انتقاد از تبیین نکردن شرایط امروز توسط نخبگان برای جامعه تصریح کرد: اطلاع رسانی های دولت باید زودتر و بهتر انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه برخی می خواهند با خط دهی به دشمن به اهداف خود برسند، اعلام کرد: در پایان دولت دوازدهم وضع اقتصادی را به جایی رساندند که بگویند تنها راه نجات دولت جدید ارتباط با آمریکاست.

انتهای پیام/