امام جمعه ریگان با بیان اینکه سخنان رهبری در مورد برجام را باید آویزه گوش کرد، افزود:اگر منویات رهبری را در زمینه برجام مو به مو اجرا میکردیم امروز نیازی به بیانیه شورای عالی امنیت ملی و این راهپیمایی نبود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:با توجه به اینکه یک سال از خروج غیر قانونی آمریکا از توافق برجام میگذرد و تحریم های غیر قانونی و یک جانبه آمریکا مجددا روز به روز بیشتر شده است جمهوری اسلامی هم نهایت خویشتن داری خود را انجام داده و با درخواست دیگر اعضای برجام کشورهای عضو برجام از برجام خارج نشد و باقی ماند مشروط بر اینکه تبعات خروج آمریکا از برجام را دیگر اعضای برجام جبران کنند که متاسفانه این حسن نیت و خویشتن داری مردم ایران بی پاسخ ماند و به همین جهت شورای عالی امنیت ملی بیانیه ای را صادر کرد.

وی ادامه داد:امروز در سراسر کشور راهپیمایی در حمایت از تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی به دنبال بدعهدی طرفین مذاکره کننده برگزار میشود.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه سخنان رهبری در مورد برجام را باید آویزه گوش کرد، افزود:مقام معظم رهبری فرمودند طرف آمریکایی دروغ گو ،فریب گر و خنجر از پشت بزن است.اگر منویات رهبری را در برجام مو به مو اجرا میکردیم امروز نیازی به بیانیه شورای عالی امنیت ملی و این راهپیمایی نبود.

ایشان بیان داشت:در سال رونق تولید هستیم و دولت برای رونق تولید باید موانع تولید را بردارد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با فرهنگیان کشور افزود:دشمن به دنبال آرایش جنگی است.بعضی ها میخواهند مردم و ملت را بترسانند.اینکه میگویند بعد از ماه رمضان جنگ شروع میشود این ترساندن مردم است.کسانی که خودشان میترسند مردم را هم میترسانند ،مردم محکم و مقاوم در مقابل دشمن ایستاده اند، آقا فقط اشاره ای کردند که دشمن به دنبال آرایش جنگی است و جبهه انقلاب هم باید به دنبال آرایش مناسب باشد.

امام جمعه ریگان ادامه داد:آرایش جنگی در مقابل دشمن به چند مولفه محقق میشود؛توجه دولت به محرومان و مستضعفان جامعه باید دوچندان شود تا مقاومت آنها و این آرایش جنگی زیاد شود.امروز ارزاق و کالاهای اساسی و مورد نیاز درجه یک جامعه قیمت های انها روز به روز بالاتر می رود.

با توجه به اینکه همه ساله رهبر معظم انقلاب یک مبلغی را به عنوان افطاری به بعضی از روستاها اختصاص میدهند ما سال گذشته هر خورشت سبزی که اختصاص می دادیم قیمت روی ۶ هزار تومان بود اما امروز همان خورشت سبزی ۱۱هزار تومان شده است.قیمت ها روز به روز علی برکت الله بالا می رود.دولت باید مدیریت صحیح داشته باشد چرا غذایی که ۶ تومان پخت میشود امروز باید ۱۱ هزار تومان شود؟این مشخص میشود که سفره های مردم خالی شده است و باید مدیریت شود.

وی با اشاره به فصل گرما ،افزود: از همه مردم شهرستان درخواست میکنیم در مصرف برق صرفه جویی کنند و مدیریت صحیح برق را جدی بگیرند تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود و باعث کاهش هزینه های قبوض برق باشیم و از قطعی برق نیز جلوگیری کنیم.

امام جمعه ریگان در پایان گفت:بسیج سازندگی این نهاد مقدس خدمات و کارنامه درخشانی در ریگان داشته و دارد که جای تقدیر و تشکر از بسیج سازندگی شهرستان ریگان را داریم.استفاده از گروه های جهادی در جهت عمران و آبادانی و پزشکی در شهرستان،استفاده از اساتید مجرب برای آموزش اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی،پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال زایی،کمک هزینه و ساخت واحد مسکونی برای مددجویان،کمک هزینه ساخت مساجد،کمک هزینه ساخت حوزه علمیه،کمک هزینه ساخت خانه عالم نمونه هایی از خدمات این نهاد مقدس و انقلابی است.

انتهای پیام/