رضازاده با بیان اینکه از بین رفتن تحریم‌ها ملاک در مذاکرات بود که یک دفعه همه آن‌ها برداشته شود که اینطور نشد، گفت: جنگ جدید دشمن ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) وامام جعفر صادق (ع) گفت: پیامبری که قران از او تعریف می‌کند به خلق العظیم دارای حسن خلق فراوانی است.

امام جمعه ریگان افزود: حاکم اسلامی هشدار می‌دهد خطر قرمز تعیین می‌کند واعلام می‌نماید به آمریکا اعتمادی نیست وبه مذاکرات خوش بین نیست این دشمن شناسی حاکم جامعه اسلامی است .

امام جمعه ریگان با بیان اینکه از بین رفتن تحریم‌ها ملاک در مذاکرات بود که یک دفعه همه آن‌ها برداشته شود که اینطور نشد، گفت: جنگ جدید دشمن ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

حجت الاسلام رضا زاده تصریح کرد: پیامبر اسلام مهربان بود، اما در برابر کفارشمشیر می‌کشیدند وحتی زخم برداشتند.

امام جمعه ریگان در ادامه از برگزار کنندگان همایش ایین برادری شرق استان در ریگان قدردانی کرد.

حجت الاسلام رضا زاده در ادامه به ساخت مسجد قبا اشاره کرد و گفت: شهری آباد ، پویا و دارای جوانان خوش خلق وفرزندان صالح خواهد بود که دارای مسجدی فعال باشد.

وی با اشاره به اینکه روستا‌هایی می‌توانند نمونه انتخاب شوند که دارای مسجد وامامت جماعت مسجد باشندبیان داشت: مسجدی پویا می‌تواند جامعه‌ای پویا تربیت کند.

حجت الاسلام رضا زاده در خاتمه بیان داشت: مردم و خیرین در ساخت مسجد در روستا‌های محروم آستین همت را بالا بزنند.

انتهای پیام/