حجت الاسلام رضازاده به بارندگی و سیلاب های اخیر در برخی مناطق مختلف کشور اشاره و عنوان کرد: این بارندگی در منطقه ما به خانه های مردم خساراتی وارد نکرد اما به خرمای کشاورزان آسيب رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اشاره داشت به راه اندازی موکب ثارالله ریگان امسال در ایام اربعین در کربلای معلی و اظهار کرد: مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا امسال در موکب شهرستان از زائرین سید الشهدا پذیرایی خوبی صورت گیرد.

امام جمعه ریگان به بارندگی و سیلاب های اخیر در برخی مناطق مختلف کشور اشاره و عنوان کرد: این بارندگی در منطقه ما به خانه های مردم خساراتی وارد نکرد اما به خرمای کشاورزان آسيب رسانده است.

وی با بیان اینکه سیلاب در شهرستان های شمالی افرادی را داغدار کرد، افزود: علاج بحران سیلاب ها آبخیزداری است.

رضازاده اشاره داشت به پل شکسته شده توکل آباد ریگان در سیلاب سال گذشته و خاطر نشان کرد: از آب رودخانه پاسرخ باید استفاده‌ بهینه شود.

خطیب جمعه شهرستان ریگان اشاره داشت به فرا رسیدن روز خبرنگار و تصریح کرد: خبرنگار سنبل آزاد مردی، دلسوز و مطالبه گر حق مردم است.

امام جمعه ریگان بیان کرد: مسؤلان ارشد شهرستان روز گذشته به مناطق صعب‌العبور سفر کردند و از نزدیک پای درد دل مردم نشستند و قول پیگیری مشکلات را دادند.

انتهای پیام/ نجمه دال