علی رکن آبادی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان و حجت الاسلام هاشم زهی مسئول زکات شهرستان از دفتر پایگاه خبری دیار نخل بازدید و از زحمات حسین دانش خبرنگار و مدیر مسئول پایگاه دیار نخل تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار علی رکن آبادی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان و حجت الاسلام  موسی هاشم زهی مسئول زکات شهرستان از دفتر پایگاه خبری دیار نخل بازدید و از زحمات حسین دانش خبرنگار و مدیر مسئول پایگاه دیار نخل به جهت پوشش خبرهای مرتبط با کمیته امداد تجلیل کردند.

رکن آبادی در دیدار با مدیر مسئول این پایگاه خبری، اظهار کرد: خبرنگاری شغل نیست، خبرنگاری یک ایده و عقیده و ظرفیت و قابلیتی است که می‌تواند جامعه را به حرکت در آورد.

وی افزود: خبرنگار اگر در بین مردم نباشد مردم نمی توانند مشکلات خودشان را به جایی که مد نظرشان است منتقل کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان عنوان کرد: در حوزه خبرنگاری همین بس که با انعکاس ایده ها، افکار و اندیشه هایی که از طرف مردم به شما منعکس می‌شود، قطع به یقین می توان مشکلات جامعه را مدیریت کرد.

رکن آبادی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز در شهرستان ریگان ظرفیت های قابل توجهی در تمام زمینه ها بوجود آمده ماحصل آن تفکرات خبرنگاران است، ان شاء الله شما خبرنگاران پر توان تر و قدرت مندانه تر در این عرصه پیش بروید.

انتهای پیام/