امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه زحمات سپاه پاسداران نباید نادیده گرفته شود،ابراز کرد: کسانی که با این اتفاق به سپاه حمله کردند باید بگویند سازمان هواپیمایی کشور تحت نظارت راه و شهرسازی است در مواقع خطر میتواند پروازها را به حالت تعلیق دربیاورد اما سوال داریم که چرا این اتفاق نیفتاد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت: برخی ها که صلاحیت آنها احراز نشده شبهه هایی در میان مردم مطرح کرده اند و شورای نگهبان را زیر سوال بردند.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه با بیان اینکه چطور توقع دارید سرنوشت مردم را به فردی بسپارید که او را نمی شناسید، افزود: ما باید از شورای محترم نگهبان سپاسگزار باشیم.

وی تصریح داشت: با صحبت های سردار حاجی زاده اینکه ما مسئولیت کارمان را بپذیریم بسیار مهم است.چه کسانی به پدافند گزارش خطا دادند که موشک های کروز دشمن درحال ورود است؟ چه شخصی باعث قطع ارتباط با اپراتورها شد؟ اون افراد باید به مردم معرفی شوند.

طالبی فرد با بیان اینکه زحمات سپاه پاسداران نباید نادیده گرفته شود،ابراز کرد: کسانی که با این اتفاق به سپاه حمله کردند باید بگویند سازمان هواپیمایی کشور تحت نظارت راه و شهرسازی است در مواقع خطر میتواند پروازها را به حالت تعلیق دربیاورد اما سوال داریم که چرا این اتفاق نیفتاد.

وی عنوان کرد:چرا اجازه پرواز دادید درحالی که دشمن اخطار حمله داده بود؟ شورای امنیت ملی به ریاست رییس جمهور در جریان این موضوع بود مثل قضیه بنزین نبود اما چرا رئیس جمهور پروازها را لغو نکرده بود.

امام جمعه موقت ریگان افزود: باید این موضوع پیگیری شود و هرکسی که خطا کرده باید مجازات شود نه فقط یک نفر مجازات شود.

حجت الاسلام طالبی فرد اشاره داشت به سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان و تصریح داشت: با جمع آوری اقلام ضروری و گروه های جهادی به کمک هموطن های خودمان در سیستان و بلوچستان بشتابیم.

امام جمعه موقت ریگان اشاره داشت به خدمات مرحوم سبزعلی پور رئیس اداره کتابخانه های عمومی در شهرستان محروم ریگان و اظهار داشت: رئیس کتابخانه های عمومی ریگان واقعا یکی از بهترین مسئولان شهرستان بود.او بومی نبود اما دغدغه ی مردم شهرستان را داشت.

وی در پایان افزود: مرحوم سبزعلی پور تا میتوانست افراد را به کتابخوانی سوق میداد و این مرد برای شهرستان بسیار زحمت کشید.

انتهای پیام/