حجت الاسلام ریگانی گفت: با توجه به بصیرتی که نخبگان مملکت داشتند و با انتخاب درست مردم یک مجلسی انقلابی و مورد پسند و رضایت خدا و رهبر معظم انقلاب تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین جعفر ریگانی امروز در خطبه های نماز جمعه ریگان با اشاره به بیماری کرونا، اظهار کرد: ویروس کرونا فارغ از اینکه ساخته ی دست بشر است این را امتحان الهی بدانیم.

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه مردم باید مراعات کنند، تصریح کرد: کوتاهی یک نفر ممکن است جان جمعی را به خطر بیندازد.

ریگانی با اشاره به اینکه کوتاهی هایی در ستاد کرونای کشور وجود دارد، عنوان کرد: سفربه اماکن متبرکه و کاروان های راهیان نور را که خطر چندانی برای مردم ندارد را تعطیل کردند اما بعضی برنامه های خیابانی و تئاتر ها را تعطیل نکردند و رها گذاشتند.

وی افزود: ستاد کشوری کرونا باید قدری روی برنامه هایشان تجزیه و تحلیل داشته باشد.

امام جمعه موقت ریگان بیان کرد: با توجه به بصیرتی که نخبگان مملکت داشتند و با انتخاب درست مردم یک مجلسی انقلابی و مورد پسند و رضایت خدا و رهبر معظم انقلاب تشکیل شد.

وی افزود: ما از وجود مجلسی انقلابی که سندهای ننگین ۲۰۳۰ و برجام در آن تایید نمی‌شود خیالمان راحت است.

امام جمعه موقت ریگان اشاره داشت به تمرین رزم سطحی «شهدای دریادل رمضان»، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عنوان کرد: اهداف این تمرین رزم سطحی روز گذشته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را صلح و دوستی برای ملت ایران و ملت های همسایه میدانم و هر ملتی که برای ایران نقشه داشته باشد با پاسخی کوبنده روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام ریگانی اشاره داشت به سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) در جهت تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و اظهار کرد: این نهاد مقدس ایجاد شد تا برنامه های فکری، دینی و قرآنی از ایران به جهان صادر شود.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان در خاتمه عنوان کرد: روحانیون چشمه های جوشان و خروشانی هستند که در شهر و روستا قرار دارند.

انتهای پیام/