فرمانده سپاه ریگان اشاره داشت به بیانیه گام دوم انقلاب و ابراز داشت: در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب رسانه ها جامعه را آگاه و این بیانیه را در رسانه ها برای مخاطبین و مردم تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،قبل از ظهر امروز و به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان توسط امام جمعه محترم،فرمانده سپاه ،شهردار و فرمانده انتظامی تجلیل شد.

سرهنگ دهقانیان در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت:شما خبرنگاران با قلم و رسانه خود حرف دل مردم را به گوش مسئولین می رسانید.

وی در ادامه با بیان اینکه اخباری که منتشر می شود باید امید بخش باشد،تصریح داشت:با انتشار اخبار خوب در رسانه های خود به مردم امید دهید.

فرمانده سپاه ریگان با اشاره به اینکه خبرنگار باید مستقل عمل کند،افزود: یک خبرنگار و رسانه مستقل نباید به حزب و جناح خاصی وابسته باشد و شما خبرنگاران در واقع زبان مردم هستید.

ایشان در ادامه خطاب به خبرنگاران و فعالین این عرصه بیان داشت: اخلاق را در بحث خبر و خبرسانی رعایت کنید و خبرنگار نباید از منافع و مشکلات مردم چشم پوشی کند.

وی اشاره داشت به بیانیه گام دوم انقلاب و ابراز داشت: در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب رسانه ها جامعه را آگاه و این بیانیه را در رسانه ها برای مخاطبین و مردم تبیین شود.

سرهنگ دهقانیان در پایان اظهار داشت: شما خبرنگاران همت کنید نهضت آگاه سازی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری ما و شما در شهرستان ریگان راه اندازی شود.

انتهای پیام/