سعیدنیا گفت: بنده خادم همه مردم فهرج هستم نه قشر خاصی؛ از امروز درب اتاق فرماندار به روی همه اقشار، افکار و گروه ها باز است و سعی میکنم به گونه ای کار شود تا اگر روزی از این مسئولیت کنار رفتم دعای خیر مردم را پشت سر داشته باشم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حسین سعیدنیا امروز در مراسم معارفه خود، اظهار کرد: بیش از ۲ دهه در فهرج سکونت و خدمت کرده ام و از سال ۷۹ تاکنون حضوری مستمر در این شهرستان داشته ام.

 

وی افزود: بنده به این نکته واقفم که کجا آمدم و میدانم با ۸ ساعت کار اداری هرگز فهرج آباد نمیشود.

 

سعیدنیا تاکید کرد: امروز با شهدای عزیز عهد و پیمان میبندم با تیم مدیریتی جوان و قوی و استفاده از تجربه مدیران فعلی و نیروهای انقلابی زمان زیادی را صرف رفع مشکلات و خدمت به مردم داشته باشیم.

 

سرپرست فرمانداری فهرج در ادامه به برخی از برنامه های خود در حوزه های محتلف اشاره و بیان کرد: در بحث کشاورزی که اقتصاد اول این شهرستان است طی سنوات گذشته خشکسالی خسارت های زیادی را به این قشر زحمتکش تحمیل کرده است که سعی میکنیم در بحث استمهال وام ها اقداماتی در دستور کار داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: در بحث آب آشامیدنی مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کارهای خوبی انجام داده اند و ما نيز در جهت مرتفع کردن آنها گام های اثربخشی برخواهیم داشت.

 

سعیدنیا همچنین پیرامون وضعیت راه ها اظهار کرد: قاطبه راه های روستایی ما مناسب نیست و قطعا سعی میکنیم به ترتیب اولویت ها در جهت روکش آسفالت محورهای پرتردد اقدام کنیم.

 

سرپرست فرمانداری فهرج اظهار کرد: در بحث جاده نرماشیر به ریگان نیز ما ۱۷ کیلومتر از این محور را در حوزه سرزمینی فهرج داریم که قطعا برای آن اعتبار میگذاریم چون روستاهای زیادی از فهرج از این راه ارتباطی استفاده می کنند.

 

وی در ادامه پیرامون حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فهرج گفت: در این حوزه با توجه به ابنیه تاریخی که داریم پتانسیل خوبی فهرج دارد و احساس میکنم از این طریق می شود فهرج را به جهان و کشور شناساند.

 

سعیدنیا همچنین پیرامون بحث اشتغالزایی بیان کرد: ما همه سرمایه گذاران را به شهرستان دعوت میکنیم و با در اختیار گذاشتن زمین سعی داریم تا از پتانسیل بخش خصوصی به نحو مطلوبی استفاده شود.

 

سرپرست فرمانداری فهرج در پایان تاکید کرد: بنده خادم همه مردم فهرج هستم نه قشر خاصی؛ از امروز درب اتاق فرماندار به روی همه اقشار، افکار و گروه ها باز است و سعی میکنم به گونه ای کار شود تا اگر روزی از این مسئولیت کنار رفتم دعای خیر مردم را پشت سر داشته باشم.