رنجبر نژاد ماهانی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی که آقای رزم حسینی بودند یکسری کارها صورت گرفت اما بعد از مدتی که ایشان رفتند این بحث اقتصاد مقاومتی راکد ماند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، جلسه هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه، روحانیون و طلاب ریگان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی غضنفر آبادی نماینده مردم نجیب شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه ریگان در این جلسه اظهار کرد: در این مدت با تحولاتی که در قوه قضائیه انجام شد دیدیم که برخی نمایندگان مجلس به دنبال یک جایگاهی بودند که یک مأمنی برای خود درست کنند که از جایگاه مجلس به منافع خود برسند و دست برخی نمایندگان رو شد.

وی با بیان اینکه ملت هم هوشیار شدند و مجلسی انقلابی تشکیل دادند، عنوان کرد: حالا دیگر وظایف مجلس شواری اسلامی سنگین تر شده است.

رنجبر نژاد ماهانی تصریح کرد: هر کس که نماینده مردم شد باید برای همه کار و تلاش کند و زحمت بکشد.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به افتتاح دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شرق و افزود: از افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده در بم خوشحال شدیم و انتظار داریم در طول هفته یک روز اعضای دفتر در ریگان حضور پیدا کنند و دغدغه های مردم توسط آنها به نماینده‌ مردم در مجلس شورای اسلامی رسانده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: دغدغه هایی که توسط مردم به روحانیت ارجاع می‌شود دغدغه های اقتصادی و فرهنگی است.

خطیب جمعه ریگان ابراز کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی که آقای رزم حسینی بودند یکسری کارها صورت گرفت اما بعد از مدتی که ایشان رفتند این بحث اقتصاد مقاومتی راکد ماند.

رنجبر نژاد ماهانی افزود: شهرستان های دیگر منابع پایدار دارند که بحث اشتغال زایی را انجام می‌دهند اما متأسفانه شرق استان از این موضوع محروم است.

وی با بیان اینکه ما میتوانیم از ظرفیت معدن مس زفتک استفاده بیشتری داشته باشیم، بیان کرد: باید از ظرفیت های شهرستان به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/