دهقان با بیان اينكه مردم شهرستان ریگان شایسته احترام هستند، عنوان کرد: با هرکس، قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و ... که آرامش مردم ریگان را به هم بزنند، قاطعانه برخورد خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، مراسم تودیع ومعارفه رئیس جدید دادگستری ریگان امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان و مسؤلان محلی در مصلای شهرستان برگزار شد.

فرماندار ریگان در این مراسم ضمن قدردانی زحمات هشت ساله سلطانی رئیس سابق دادگستری شهرستان، افزود: ایشان تا جایی که امکان داشت مشکل زمین را در شهرستان حل کردند و شهرستان در این زمینه به ثبات نسبتا خوبی رسیده است.

اوخاطر نشان کرد: با تلاش آقای سلطانی و همکاری و همیاری سران طوایف شهرستان در چندین سال متمادی شهرستان رتبه نخست در زمینه ی صلح و سازش را بدست آورده است.

امین سلطانی رئیس سابق دادگستری ریگان گفت: اخذ مجوز شورای حل اختلاف اهل سنت برای اولین بار در استان صوت گرفت.

وی همچنین اضافه کرد: در این سالها اینجانب ۱۹هزار و ششصد پرونده را بررسی و قضاوت کردم،  اگر اشتباه یا قصوری بوده حلال کنید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين حمیدی رئیس دادگستری استان کرمان گفت: به برکت انقلاب و تلاش مسئولین ریگان ، این شهرستان نسبت به ۱۵ سال گذشته که مسیر تردد بنده از این شهرستان بود به سمت چابهار، پیشرفت های بسیاری کرده است.

وی همچنین افزود: ظرفیت خوب شهرستان ریگان، طوایف هستند که همراه با نظام هستند.

حمیدی بیان کرد: ۸۵درصد پرونده ها در این شهرستان با صلح و سازش حل شده است.

جواد دهقان رئیس جدید دادگستری ریگان گفت: آمده ام برای خدمت، آمده ام به مردم شریف ریگان خدمت کنم.

وی با بیان اينكه مردم ریگان شایسته احترام هستند، عنوان کرد: درب اتاق من به روی همه  مردم باز است و در خدمت همه مردم هستم.

رئیس دادگستری ریگان تصریح کرد: با هر کس، قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و… که آرامش مردم ریگان را به هم بزنند، قاطعانه برخورد خواهم کرد.

انتهای پیام/ فاطمه حسین زاده