در پی ترویج بی حجابی و کشف حجاب در یکی از خانه های بومگردی ریگان و تپه های شنی رئیس شورای فرهنگ عمومی و رئیس ستاد امر به معروف شهرستان ریگان بیانه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،متن این بیانیه به این شرح است.
بسمه تعالی
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حرم مطهر رضوی : عده ای دوست دارند از فرق سر تا نوک پا فرهنگ غربی را در کشور حاکم کنند اینها تقی زاده های امروزند و جوانهای متدین و انقلابی به آنها اجازه نخواهند داد.

جوانان انقلابی شهرستان ریگان ضمن تبریک سال رونق تولید عرض میکنم ؛کارهای اقتصادی و اشتغال زایی باید پیوست فرهنگی داشته باشد اگر اقتصاد درست شود و فرهنگ لطمه ببیند درست کردن ابرو و کور کردن چشم است .

تبلیغ و ترویج از بی حجابی و بدحجابی و کشف حجاب در تپه های شنی و خانه های بوم گردی ترویج فرهنگ غربی و همان سند ۲۰۳۰ هست که دشمن میخواهد امروز تصاویری از کشف حجاب رضاخانی را در شهرستان ریگان که حاکی از آن است تقی زاده های ریگانی چهره‌های خود را نشان میدهند و در گذشته به یکی از همین‌ها تذکر داده ام که برخی آب و نان خود در این حرکات زشت می‌دانند.

اینجانب به عنوان رئیس ستاد امر به معروف در ستاد امر به معروف استان و حراست آموزش و پرورش استان شکایت خواهم برد و اگر تکرار شود دستور میدهم به جوانان انقلابی آتش به اختیار ، درب این خانه های بوم گردی که کشف حجاب می‌کنند گل بگیرند تا درس عبرتی باشد.

علی رنجبر ماهانی رئیس شورای فرهنگ عمومی و رئیس ستاد امر به معروف شهرستان ریگان

انتهای پیام/