حجت الاسلام و المسلمین جعفر ریگانی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه انتظامی ریگان در برقراری امنیت گفت : در خصوص برخورد با سارقین حساس باشیم و از افراد مخل نظم و امنیت پشتیبانی نکنیم.  

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ حمید رضا تاج آبادی قبل از ظهر امروز در نشست صمیمی با مردم منطقه عباس آباد سردار اظهار داشت : امنیت مقوله جمعی است که همه ادارات و ارگان ها در تولید آن نقش دارند و پليس به عنوان حافظ امنیت و ناظر و ناظم اجتماعي در خدمت مردم مي‌باشد.

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی گفت : در بحث پیشگیری از سرقت خرما استفاده از نگهبان ، مراقبت همسایه از همسایه ، عدم نگهداری محصول در باغات و ساماندهی خرید و فروش خرما مورد تاکید است.

وی افزود:در بانکداری الکترونیکی مواردی از جمله تغییر رمز اولیه کارت بانکی ، پرهیز از انتخاب رمز ساده، خودداری از در اختیار گذاشتن اطلاعات کارت بانکی به دیگران حائز اهمیت است و شهروندان مراقب سارقین و کلاهبرداران اینترنتی باشند.

ایشان در ادامه عنوان کرد:رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط وانت بارها، تراکتورها و راکبین موتورسیکلت در فصل برداشت خرما به پیشگیری از تصادفات کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد:شهروندان می توانند از طریق سامانه۱۹۷ انتقاد ، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را به مسولان انتظامی منعکس کنند.

در ادامه این نشست چند ساعته امام جمعه موقت شهرستان ریگان اظهار داشت : در وقوع جرائم سطح جامعه حساس باشیم و در خصوص آسایش و آرامش خود و خانواده باید با نیروی انتظامی همکاری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر ریگانی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه انتظامی ریگان در برقراری امنیت گفت : در خصوص برخورد با سارقین حساس باشیم و از افراد مخل نظم و امنیت پشتیبانی نکنیم.

گفتنی است شهروندان نیز نقطه نظرات خود را در خصوص توزیع سوخت در شهرستان ، خدمات دهی پلیس+۱۰ ، پایش تصویری ورودی شهرستان و …. ارائه کردند و فرمانده انتظامی قول پیگیری دادند.

در پایان این جلسه دهیاران و شورای های اسلامی منطقه با اهداء لوح سپاس از زحمات فرمانده و کارکنان پاسگاه عباس آبادسردار تقدیر کردند.

انتهای پیام/