فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: منتظریم شورای امنیت کشور اگر مجوز بدهد ایستگاه ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل به ورودی استان که شهرستان ریگان می باشد انتقال داده شود.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان امروز در سفر به این شهرستان و در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان ریگان در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل در خصوص راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان چه اقداماتی صورت گرفته است؟ پاسخ داد: منتظریم شورای امنیت کشور اگر مجوز بدهد ایستگاه ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل به ورودی استان که شهرستان ریگان می باشد انتقال داده شود.

فرمانده انتظامی استان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما و یکی از مطالبات مردم عشایر ریگان است که در ارتفاعات زندگی می کنند موضوع راه اندازی پاسگاه انتظامی است و آیا در این مناطق پاسگاه انتظامی راه اندازی می شود؟ اظهار کرد: اگر شورای تأمین شهرستان تشخیص دهد که در این مناطق پاسگاه انتظامی نیاز است به ما اعلام می کنند، ما یک تیم از استان اعزام خواهیم کرد تا بررسی کنند و در مناطق مورد نظر سه شاخصه ی جرم، جمعیت و جغرافیا برای راه اندازی پاسگاه هست که اگر این شاخصه ها را داشته باشند حتماً انجام خواهد شد و ما در خدمت مردم عزیز هستیم.

انتهای پیام/