صبح امروز در پی برخورد خودروی سوخت کش با پراید در محور ریگان- نرماشیر حوالی دوراهی چاهدگال متاسفانه ۴ نفر زنده زنده در آتش سوختند.

️به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، صبح امروز در پی برخورد خودروی سوخت کش با پراید در محور ریگان- نرماشیر حوالی دوراهی چاهدگال متاسفانه ۴ نفر زنده زنده در آتش سوختند.

محور ترانزیتی ریگان – نرماشیر یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز استان کرمان است که سال‌ها شاهد اجرای لاک پشتی باند دوم آن هستیم.

گفته شده فوتی های این حادثه ناگوار کارکنان ارگ جدید بودند، چندین خانواده دیگر باید در این جاده داغدار عزیزانشان شوند تا مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند؟

فریدون علیپورسرپرست مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی بم در گفت و گو با خبرنگار ما در شرح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در ساعت۵/۳۷ دقیقه دوشنبه (۹۹/۱۰/۲۹)طی تماسی که با مرکز فوریت های پزشکی بم انجام شد از این حادثه با خبر شدیم.

سرپرست اورژانس۱۱۵ بم بیان کرد: در این حادثه بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بم (عامریه ،ریگان ،گنبکی)به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه ۴نفر در اثر آتش گرفتن اتومبیل در محل حادثه به علت سوختگی جان سپردند و یکی از مصدومان (اقا)این حادثه در حین انتقال فوت در اور شدت سوختگی فوت گردید و مصدوم دیگر (خانم)نیز به بیمارستان پاستور بم اعزام شدند و که حال این مصدوم نیز ، نامساعد اعلام شده است.

انتهای پیام/