فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه‌ای نبود که یک شبه انجام شود گفت: برخی خواص جامعه از موقعیت خود سوءاستفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت گرامیداشت ۹ دی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و در راس آنها استکبار به این جمع‌بندی رسیدند که جنگ روانی تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی راه‌اندازی کنند، اظهار داشت: عدم کارآمدی نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در افکار عمومی جامعه توطئه دشمن است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال پیشروی است و دشمن از پیشرفت نظام اسلامی نگران است گفت: در هفته اخیر آمریکا رسما اعلام کرد که از سوریه و افغانستان بیرون می‌رود در حالی‌که میلیاردها دلار هزینه کردند و هیچ نتیجه‌ای نگرفتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: اینکه آمریکا در رفتن از سوریه راست بگوید یا نه یک موضوع است اما در جوامع بین‌المللی اهمیتش در آن است که آمریکا به اهداف خود نرسید و شکست خورده است. دشمن تلاش می‌کند تا جلوی حرکت صدور انقلاب را سد کند.

ابوحمزه با بیان اینکه مشکلات ایجاد شده در کشور، بخشی از توطئه دشمن است که برطرف می‌شود و با این اقدامات مسیر انقلاب متوقف نمی‌شود گفت: عمده مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ضعف مدیریت است و تحریم‌ها حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بر کشور اثر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه مدیران ما باید هم‌پای انقلاب حرکت کنند و نباید از خود ضعف نشان دهند بیان کرد: امروز لازمه فعالیت در عرصه مدیریتی کشور در هر سطحی کار جهادی با روحیه انقلابی است اما بعضی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره با آمریکا مشکلات کشور حل می‌شود که به‌شدت در اشتباه هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بعد از بدعهدی برجام توسط ترامپ، اروپایی‌ها نیز به یک وعده خود عمل نکردند گفت: فرانسه یک کشور محوری در اروپا بود و امروز خودش درگیر اعتراضات و آشوب‌های مردمی است و مردمش را به خاک و خون می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه ضعف بصیرت، دنیاطلبی قدرت و ثروت و عدم اطاعت از ولایت و امامت بعضی از خواص ما را درگیر کرده و امروز این عوامل باعث فاصله گرفتن آنها از مسیر انقلاب شده است افزود: فردی که زمانی در نظام مسئولیت داشته و امروز برابر نظام قرار گرفته دلیلش دنیاطلبی در ثروت و قدرت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نقاط قوت زیادی دارد که باید آنها را برای مردم تشریح کرد گفت: امروز ملت‌های مستضعف عالم نگاه به انقلاب ایران دارند و انقلاب اسلامی از جایگاه بزرگی در دنیا برخوردار است. در تمام عرصه‌ها نسبت به قبل انقلاب رشد و پیشرفت داشتیم‌.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه‌ای نبود که یک شبه انجام شود گفت: دشمن به‌دنبال تغییر نظام و رهبری بود و از سال ۷۸ برای آن برنامه‌ریزی کرده بود.

‌انتهای پیام/