حسین باقری با تاکید بر ماموریت سازمان فضای مجازی بسیج در ارتقا سواد رسانه ای در جامعه اظهار کرد: در همین راستا در استان کرمان رویداد سواد رسانه ای مجازی را با هدف آمایش ظرفیت ها و توانایی فعالان رسانه‌ای استان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با راه آرمان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در رابطه با نقشه دشمن در تاثیرگذاری بر اذهان مردم گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که دشمن امروز قصد دارد از طریق عملیات روانی در فضای مجازی با دروغ پردازی و شایعه سازی مردم را کف خیابان بیاورد.

وی افزود: در واقع پروژه دشمن ناامید سازی مردم را دنبال می کند این نقشه شوم دشمن در خصوص جمهوری اسلامی است که به صراحت حضرت آقا امسال در حرم حضرت امام خمینی رحمة الله آن را به زیبایی تبیین و ترسیم فرمودند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان توضیح داد: راهکار رهبر انقلاب در مقابل این نقشه دشمن، جهاد تبیین است است از طرفی یکی از الزامات جهاد تبیین و از مقدمات مهم جهاد تبیین در فضای مجازی داشتن سواد رسانه ای لازم است و با توجه به گستردگی استفاده از وسایل نوین ارتباطی، امروزه سواد رسانه ای ضرورتی انکار ناپذیر برای همگان است.

باقری با تاکید بر ماموریت سازمان فضای مجازی بسیج در ارتقا سواد رسانه ای در جامعه اظهار کرد:در همین راستا در استان کرمان رویداد سواد رسانه ای مجازی را با هدف آمایش ظرفیت ها و توانایی فعالان رسانه‌ای استان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قالب های این رویداد موشن گرافیک، موشن کمیک، پوستر، اینفوگرافیک و کتاب است که، هنرمندان و علاقه‌مندان تا ۵ مهرماه می‌توانند آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به محورهای این رویداد سواد رسانه‌ای گفت: موضوعات این جشنواره تربیت رسانه، فناوریهای نوین ارتباطی، جریان‌شناسی رسانه‌ای، رسانه شناسی، شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد رسانه ها خواهد بود که هنرمندان و علاقه‌مندان می توانند تا ۵ مهرماه آثار خودشان را به دبیرخانه (۰۹۱۳۹۴۲۲۹۳۷ و nasrakerman@gmail.com) ارسال کنند.

باقری خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این رویداد توسط مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمان انجام خواهد شد و بعد از آن آثار داوری شده و در نهایت آثار برتر به مرحله کشوری می رسند.

وی تصریح کرد: این رویداد در استان کرمان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/