رئیس دادگستری شهرستان ریگان تاکید کرد: برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، با وجود همه هشدارها و تاکیدات وزارت بهداشت، رسانه‌ها و دستور ممنوعیت برگزاری عزا و عروسی باز هم همچنان برخی ها در شهرستان ریگان اصرار به برگزاری این مراسمات دارند، گویا یادشان رفته است که کرونا و ابتلای مرگبارش ممکن است برای همیشه نفس یکی از عزیزانشان را بند بیاورد و مسبب مرگ کسی باشند.

با وجود اینکه بسیاری از زوج‌های جوان می‌توانند از این فرصت کرونا و این شرایط سخت اقتصادی برای پس‌انداز هزینه‌های هنگفت عروسی خود استفاده کنند اما متاسفانه همچنان برخی‌ها بی‌توجه به رعایت و حفظ سلامت خود و عزیزانشان اصرار بر برگزاری مراسم دارند.

طی این چند روز گذشته مخاطبین زیادی با ارسال پیام های جداگانه به پایگاه خبری دیار نخل خواستار برخورد جدی با برگزار کنندگان مراسمات عروسی و عزا شدند.

امین سلطانی زرندی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هر کدام از اعضای ستاد کرونای شهرستان متولی یک کار است، اظهارکرد: در جلسه ستاد کرونای شهرستان جلوگیری از تمام تجمعات، مراسمات عروسی و عزا در شهرستان به نیروی انتظامی محول گردیده تا با هماهنگی شوراهای اسلامی، دهیاران و نیروی مقاومت بسیج بتواند از بروز این خطر جلوگیری کند.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان با بیان اینکه برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، تحت تعقیب قرار می‌گیرند، عنوان کرد: نیروی انتظامی موظف است ارگ و آلات موسیقی را توقیف و جمع آوری کند.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته چندین نفر در پی ابتلا به بیماری کرونا در شرق استان جان خود را از دست دادند، افزود: از مردم عزیز ریگان می‌خواهم با احساس مسوولیت در قبال سلامتی خود و دیگران نکات بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر از این بحران خارج شویم.

انتهای پیام/