امام جمعه موقت شهرستان ریگان گفت: مردم از تصمیمات یک شبه ناراحتند، ،مردم ریگان و روستانشینان از اینکه برای گرفتن برخی خدمات باید به بم مراجعه کنند و ۱۰۰کیلومتر راه را طی کنند ناراحتند،مردم از بی عدالتی ها ناراحتند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت:هر کسی که روحیه انقلابی داشته باشد بسیجی است و بسیجی همیشه باید از دشمن جلوتر باشد و دشمن را شگفت زده کند.

وی افزود:بسیجی باید اهل مسجد و نماز باشد ،مردم باید در جریان فعالیت های بسیج  قرار بگیرند.مردم در برابر اغتشاشگران قیام کردند و این قابل تقدیر است.

امام جمعه موقت ریگان ابراز داشت:برخی از مسئولان و کسانی که مسبب اصلی این مسائل بودند توهم برشان ندارد.مردم اگر به میدان آمدند و راهپیمایی کردند برای تشکر از خدمات مسئولان نبود به معنای رضایت از کارهای مسئولان نبود مردم آمدند تا با رهبرشان تجدید پیمان کنند، راهپیمایی مردم به معنای پایبندی به نظام ، انقلاب و رهبر معظم است.

وی در ادامه عنوان کرد:مردم از کارهای برخی مسئولان ناراحتند، از گرانی ها ناراضی اند، مردم از توهم های افسار گسیخته ناراحتند، مردم از تصمیمات یک شبه ناراحتند،مردم از اینکه یک کالای ضروری یک شبه سه برابر قیمت شود ناراحتند ،مردم ریگان و روستانشینان از اینکه برای گرفتن برخی خدمات باید به بم مراجعه کنند و ۱۰۰کیلومتر راه را طی کنند ناراحتند.مردم از بی عدالتی ها ناراحتند.

طالبی فرد خاطر نشان کرد:این عدالت نیست، کسانی که امکانات دارند با کسانی که امکانات ندارند با یک سهمیه باشند.مردم از دروغ های واضح که در چشم مردم نگاه کنی و دروغ بگویی ناراحتند.

امام جمعه موقت ریگان افزود:اینکه بگویی من هم صبح جمعه باخبر شدم دروغ است و مردم از دروغ گویی ناراحتند اما این مردم به حرمت نظام و انقلاب سکوت و صبر می کنند.برخی مسئولان از صبر مردم سوءاستفاده می کنند.

وی تصریح داشت:اگر نمایندگان مردم در مجلس و ائمه جمعه سکوت کنند عده ای اوباش به میدان می آیند و به حساب خودشان صدای مردم میشوند،رهبری واکنش سریع نشان دادند تا کشور دچار هرج و مرج نشود.

حجت الاسلام طالبی فرد با بیان اینکه متخصصین باید مشکلات کشور را حل کنند نه سیاسی بازی ها ،اذعان کرد:مشکلات با تخصص حل میشود نه با سیاسی کاری،متخصصین باید بگویند که اگر کارت سوخت لازم بود چرا حذفش کردید.شما که گفتید دونرخی فساد آور است پس چرا بازهم بنزین را دونرخی کردید؟چرا روی حرف خود نمی ایستید؟در مجلس باید به این موضوعات رسیدگی شود و به مردم اعلام شود.

امام جمعه موقت ریگان عنوان کرد:برخی میگویند ما در جریان نبودیم و صبح جمعه باخبر شدیم و می گویند اغتشاشگران با برنامه قبلی ورود پیدا کردند پس اگر شما خبر نداشتید اغتشاشگران از کجا خبر شدند؟ این بوی نفوذ میدهد.

حجت الاسلام طالبی فرد در خاتمه اظهار داشت:باید انتخابات را جدی گرفت، اگر میخواهید مشکلات حل شود باید مجلسی شجاع و پویا داشته باشیم.مردم نماینده اصلح را انتخاب کنید.

انتهای پیام/