فرماندار بم گفت: شهرستان بم در نوروز ۹۹ هیچ‌گونه خدماتی برای مسافران نوروزی اعم از هتلینگ، مهمانسراها و مدارس را در اختیار مسافران قرار نخواهد داد بنابراین از مسافران محترم تقاضا داریم به شهر تاریخی بم سفر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، هادی شهسوارپور اظهار داشت: از همه ارگان‌ها و ادارات در راستای کنترل ویروس کرونا تلاش کردند از جمله شهرداری، بسیج ،هلال‌احمر و همه بزرگوارانی که به نوعی تلاش و کوشش خود را در خصوص کنترل و پیشگیری بیماری کرونا به‌کار بستند، قدردانی می‌کنم.

فرماندار بم ابراز داشت: کلیه ادارات، از نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات اداری خود را باید در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان بم برای کنترل ویروس کرونا قرار دهند.

وی بیان کرد: شهرستان بم در نوروز ۹۹ هیچ‌گونه خدماتی برای مسافران نوروزی اعم از هتلینگ، مهمانسراها و مدارس را در اختیار مسافران قرار نخواهد داد بنابراین از مسافران محترم تقاضا داریم به شهر تاریخی بم سفر نکنند.

شهسوارپور ادامه داد: همچنین به همشهریان بم و بروات توصیه می‌کنیم امسال مسافرت را در برنامه‌های خود نگذارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته مردم بم مهمان‌نواز بوده و گردشگران با خاطره خوبی بم را ترک کرده‌اند اما به خاطر شرایط سخت پیش آمده به هم‌وطنان گرامی و عزیز توصیه می‌کنیم به مسافرت نوروزی نروند چون  هتل‌ها، مهمانسرا و مدارس آمادگی پذیرش گردشگر را ندارند و عزیزان برای حفظ سلامتی خودشان به بم مسافرت نکنند و به دیگران هم بصورت گسترده اعلام کنند.

وی با تقدیر از هموطنان بابت همکاری در عدم برپایی مراسمات افزود:  مراسمات عقد، عروسی، عزا، میهمانی و هرگونه اجتماعات تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شود تا بحران را پشت سر بگذاریم.

فرماندار بم گفت: طی مصوبات، سوختگیری خودروها باید توسط ‌مسئول نازل در جایگاه سوخت باید صورت بگیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه کارخانه‌های خودروسازی در بم مستقر هستند قرار نیست فعالیت اقتصادی شهرستان بم به‌دلیل ویروس کرونا تعطیل شود ولی کارخانه‌ها مسائل بهداشتی کارگران را رعایت کنند.

انتهای پیام/