اگر چه گلزار شهدای کرمان از زمانی که ملک سلیمانی شده، هر روز شاهد مهمانانی متعدد از سراسر جهان و سرزمینمان ایران است اما مسئولان کرمان برای ایام عید نوروز برنامه ریزهای منسجم تری از اسکان مهمانان گرفته تا بهسازی گلزار شهدا در نظر گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛ به نقل از راه آرمان، اسفندماه سال ۹۸ همچون سایر ماههای این سال از راه رسید و آنچه که می تواند دغدغه مسئولان هر شهری باشد برنامه ریزی برای میهمانان نوروزی است. معادله شهر کرمان امسال با سایر سالها فرق می کند چرا که در خاک خود بزرگ مردی از جبهه مقاومت و مبارزه را به آغوش گرفته است. سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که نه تنها دل های مردم ایران زمین بلکه آنان که از سراسر جهان در مکتب اسلام باور به مقاومت و پایمردی دارند دل در گرو او دارند.

اگر چه گلزار شهدای کرمان از زمانی که ملک سلیمانی شده هر روز شاهد مهمانانی متعدد از سراسر جهان و سرزمینمان ایران است اما مسئولین کرمان باید برای مهمان نوازی عیدانه و اسکان دهی مهمانان آماده تر باشند.

کنگره سرداران شهید مکان دائمی برای اسکان زوار مرقد شهید قاسم سلیمانی

سیاوش مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان در خصوص اسکان مسافران نوروزی و زائران مرقد مطهر شهید قاسم سلیمانی به خبرنگار ما گفت: مکان اسکان دائمی برای زائران مرقد مطهر شهید قاسم سلیمانی؛ کنگره سرداران شهید واقع در خیابان مصلی جنب موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مسئولیت اسکان بر عهده آقای افشار با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۴۳۱۹۷۵ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: همچنین دو خط آزاد به شماره های  ۳۲۷۳۵۷۰۱_ ۰۳۴ الی ۲ پاسخگوی مردم است البته خطوط آزاد از بعد از ساعت اداری یعنی از ساعت ۲ بعداز ظهر بر روی پیغام گیر است.

مسلمی تاکید کرد: در صورت پیغام گیر بودن خطوط ، افراد می توانند پیغام و شماره خود را اعلام کنند تا همکاران در فرصت مناسب با آنان تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: شماره پیامکی ۳۰۰۰۶۲۶۴ و فکس ۰۳۴۳۲۷۱۷۷۱۲ نیز جهت ارتباط با زائران  و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان افزود: برای اسکان زوار و مسافران عید نوروز چندین مکان دیگر در نظر گرفته شده است ضمن آن که با آموزش و پرورش در حال رایزنی هستیم تا تعدادی از مدارس را در تعطیلی های ایام نوروز جهت اسکان زائران و مسافران نوروزی در اختیار بگیریم تا از این طریق زوار بتوانند بدون دغدغه در مراکز زیارتی کرمان حضور یابند.

بهسازی و ساخت ۱۲۵ سرویس بهداشتی در اطراف گلزار شهدا

مهدی نیکویی معاون خدمات شهری نیز در رابطه با بهسازی فضای گلزار شهدا کرمان گفت: تا کنون بیش از ۲ هزار اصله گل و گیاه در محوطه گلزار شهدای کرمان توسط شهرداری کاشته شده است.
وی ادامه داد: برخی از سرویس بهداشتی ها مرمت، نوسازی و یا بهسازی شده اند و تا کنون ۱۲۵ چشمه سرویس بهداشتی برای این مکان تهیه شده است همچین سرویس بهداشتی پارک پردیسان که با مشکل افت فشار آب روبرو بود را با تعبیه منبع های ۲ و ۵ هزار لیتری مرتفع کرده ایم.

 

انتهای پیام/