سرپرست اداره راه و شهرسازی گفت: با دستور قضایی میزان ۶۸۳۹ متر مربع از اراضی ملی در محدوده شهر رفع تصرف و بیت المال برگردانده شد.

صادق ابوالقاسمی سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان ریگان در گفتگوباخبرنگارپایگاه خبری دیارنخل اظهارکرد: میزان ۶۸۳۹ مترمربع اراضی ملی از دست سودجویان به ارزش ریالی ۴۱ میلیارد تومان باهمکاری واحد یگان حفاظت این اداره بازپس گیری و به بیت المال برگشت داده شد.

سرپرست اداره راه وشهرسازی ریگان از دادستان، رئیس دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی برای اجرای طرح بازپس گیری اراضی قدردانی کرد.

امیر حبیب زاده مسئول یگان حفاظت اداره راه وشهرسازی ریگان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده وحریم شهر؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق واحد املاک اداره راه وشهرسازی استعلام نمایند، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو وفرصت طلب قرار نگیرند.

او بیان داشت: واحد‌های گشت یگان حفاظت به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی در سطح شهر ریگان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تصرف و جلوگیری از زمین خواری با شماره گویا ۱۵۵۶ و۰۳۴_۴۴۳۶۱۲۶۳ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/